خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رامهرمز و تعدادی از روسای ادارات با خانواده معظم شهید عبدالکریم امیریان از نزدیک دیدار و گفتگو کردند. 
کد خبر: ۹۵۱۸۹۲۱
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج رامهرمز، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت سرهنگ تقی زاده فرمانده سپاه رامهرمز گفت: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهید در نزد خداوند نیست.

 

سرهنگ تقی زاده اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عصر حاضر موضوع دفاع از حرم پیش آمد و شهادت جلوه تازه پیدا کرد با نگاه در وجود این افرادی که توفیق شهادت پیدا کردن یکسری خصلت‌ها و ویژگی‌هایی داشتند که خداوند آنها را انتخاب کرده، چرا که لیاقت داشتند و در حوزه عملکرد زندگی‌شان طوری رفتار کردند که می‌بایست چیده شوند و شهدا در مسئله پذیرش دین و ولایتمداری واقعا یک باور و اعتقاد بزرگی داشتند و حاضر نبودند که روی مسائل مادی و روزمره از آن ارزش‌هایشان عقب‌نشینی کنند.

 

وی افزود: هرچه در راه تکریم خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است و خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و عین عبادت است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها