مراسم معارفه مدیر جدید معاونت عقیدتی و نظارت حوزه حضرت آسیه (س)، با حضور بسیجیان، حجت الاسلام وحید شعیبی مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه بهارستان و هیئت همراه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۸۹۷۲
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام وحید شعیبی در  سخنانی با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: خداوند می فرماید من بندگانم را به بهشت بشارت داده ام، اگر آنان از مشکلات دنیوی نهراسند و در زندگی استقامت داشته باشند و مرا تکیه گاه خود قرار دهند همیشه و در همه حال، پشتیبان آنها خواهم بود و آنان را یاری خواهم کرد؛ کافی است فقط ایمان داشته باشند و راه درست را از راه نادرست، تشخیص دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره)، نیازمندی آحاد جامعه به شناخت امام و رهبر کشور را، ضروری دانستند؛ رسانه‌ها‌ مدتی است که درتلاش اند تا جلوی این مسئله را بگیرند و مانع شناخت جامعه از رهبر، قوانین و تصمیمات درست کشور شوند اما مهم این است که مردم جامعه نباید به شایعه پراکنی‌ها، توجه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شعیبی در ادامه اظهار کرد: امروزه، دشمنان مشغول فتنه افکنی هستند تا ایمان، باور قلبی و اعتقادات مردم کشور ما را از ببرند و جامعه را به سمت فساد و نابودی هدایت کنند؛ سلاح جنگ آنها امروزه گوشی موبایل، فضای مجازی و ماهواره‌هاست، اگر چه سلاح کوچکی به حساب می‌آید ولی می‌تواند ایمان جوانان بسیاری را نابود کند، ما می‌توانیم مشکلات انقلاب را یک به یک با وحدت و یکپارچگی کشور رفع کنیم.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) خدمات و دستاورد‌های زیادی را برای این کشور با وجود مشکلات زیادی از جمله نظامی، اجتماعی، تحریم‌ها، معیشت و... هدیه کردند، علی الخصوص به وجود آوردن انقلاب اسلامی و اهمیت بخشیدن به مردم سالاری، آزادانه رفتار کردن مردم در کشور و...

در پایان این مراسم از تلاش ها و خدمات سمیه کریمی تقدیر و نرگس محمدی بعنوان مدیر عقیدتی و نظارت حوزه حضرت آسیه(س) معرفی گردید.

 

خبرنگار : الهام پناهی

   

ارسال نظرات
آخرین اخبار