خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان از دستگیری ۲ عضو فعال یک فرقه ضاله در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۱۳۱
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، رحمان بن‌سعید بیان‌کرد: گزارش‌های مردمی از فعالیت اعضای یک فرقه ضاله دریافت شد و دستور قضایی برای بازرسی از محل صادر و ۲ عضو این فرقه که با استفاده از درج نمادهای شیطان پرستی بر بدن مشتریان خود، اقدام به تبلیغات این فرقه می‌کردند نیز دستگیر شدند.

 

وی ادامه داد: تعدادی اسلحه و نارنجک دست‌ساز، سلاح سرد، مواد مخدر و وسایل استعمال آن، وسایل خالکوبی و نمادهای شیطان پرستی متعدد، کشف و ضبط شد.

 

بن‌سعید گفت: همچنین اقدام به اشاعه فحشا و رفتارهای ناپسند در فضای مجازی و واقعی و مداخله در قاچاق اشیاء عتیقه از دیگر اتهامات این افراد است که تحقیقات برای بررسی این اتهامات و ارتباط آنان با سایر افراد احتمالی این فرقه آغاز شده است.

 

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: بدعت‌گذاری و تحریف در دین اسلام و یا ارتکاب هر فعالیت آموزشی و یا تبلیغاتی انحرافی دیگر در فضای واقعی و مجازی یا ایجاد تسلط روانی و جسمی بر انسان در قالب فرقه یا هر گروه مجرمانه سازمان یافته دیگر جرم محسوب می‌شود که قانون بر اساس درجه جرم صورت گرفته، مجازات حد، حبس، جزای نقدی و محرومیت از حقوق اجتماعی درنظر گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها