دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای 1403 استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۲۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ عبدالصفا نجاتی در جمع فرهنگیان در اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد در مهر 1403 برگزار می شود که ۳۰ هزار برنامه در قالب ۱۲۳ عنوان فعالیت در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

وی گفت: ۱۳ اجلاسیه برای کنگره شهدای استان برنامه‌ریزی شده که ۸ مورد از این اجلاسیه‌ها در مرکز استان پیش‌بینی شده است.

دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرهنگیان در دفاع مقدس نقش کلیدی و تاثیرگذاری داشتند گفت: تبیین نقش و جایگاه فرهنگیان و دانش آموزان ،پاسخگویی به شبهات، معرفی نبوغ و خلاقیت رزمندگان و پرداختن به زوایای پیدا و پنهان دوران دفاع مقدس بخشی از اهداف برگزاری کنگره ملی شهدای استان در مهر 1403 است.

وی، دفاع مقدس را به تعبیر رهبر حکیم انقلاب اسلامی گنجینه ای تمام نشدنی عنوان کرد و گفت: در جنگ ترکیبی دشمن نباید اجازه دهیم نمادهای دفاع مقدس به دست فراموشی سپرده شود.

نجاتی افزود: دفاع مقدس قطعه ای از تاریخ سرزمین مقدس نظام اسلامی است که تقویت روحیه جهادی و انقلابی آن دوران و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به نسلهای آینده یک ضرورت است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این آیین، قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و گفت: همه در قبال یاد ونام شهدا و آنچه بر فرزندان حضرت روح الله در آن دوران گذشت وظیفه داریم.

حسنعلی عزت خواه افزود: برگزاری کنگره شهدا فرصتی ارزشمند برای تبیین ایثاگریهای رزمندگان در دوران دفاع مقدس است که در این عرصه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان با تقدیم 548 شهید نقش مهمی داشتند که نقش آفرینی آنها باید برای جامعه تبیین شود.

38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است38 عنوان برنامه در کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در حوزه‌های مختلف برای برگزاری کنگره شهدای استان پیش‌بینی شده است

 

ارسال نظرات