پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه رونمایی شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۲۴
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، پوستر نهمین جشنواره رسانه‌ای با حضور سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه و جمعی دیگر از مقامات عالی‌رتبه لشکری رونمایی شد.

مرتضی کارآموزیان، مسئول سازمان بسیج رسانه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: یکی از مواردی که مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر نسبت به اهمیت آن تأکید دارند بحث امیدآفرینی است بر این مبنا جشنواره نهم ابوذر با رویکرد امیدآفرینی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان بر نقش‌آفرینی بیشتر رسانه‌ها تأکید دارند تا بتوانند در مقابله با جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران مؤثرتر حضور یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: در این دوره از جشنواره ابوذر سیاست‌گذاری‌ها را هدفمندتر کرده‌ایم و سعی داریم تا جشنواره رسانه‌ای ابوذر مسئله‌محور برای حل مشکلات و معضلات برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر قصد دارد تا با ایجاد فضای رقابتی روحیه نشاط را به جامعه رسانه‌ای کشور تزریق کند که بی‌شک این روحیه نشاط به مخاطبان این رسانه‌ها نیز منتقل خواهد شد.

کارآموزیان گفت: در دوره هشتم جشنواره ابوذر حدود ۲۱ هزار اثر از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره شاهد رکوردشکنی ارسال آثار باشیم.

وی اظهار کرد: جشنواره ابوذر به عنوان بزرگترین جشنواره رسانه‌ای کشور توانسته است بخشی از مشکلات کشور را حل کرده و همچنین در جهاد تبیین نقش‌آفرینی مؤثری داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج رسانه بیان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار می‌شود.

وی متذکر شد: محور‌های نهمین دوره از این جشنواره نیز «مهار تورم - رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاورد‌های انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» است.

ارسال نظرات