دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در آیین اربعین شهید الداغی و رونمایی از سردیس این شهید، گفت: این شهید والامقام انسانی غیور، شجاع و جوانمرد بود. وی با کمک به محرومان و ایتام و ارائه خدمات خیرخواهانه از همۀ گوی سبقت گرفت.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۲۶
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از سبزوار، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در آیین اربعین شهید الداغی که در گلزار شهدای سبزوار برگزار شد و در آیینی دیگر که از سردیس این شهید والامقام رونمای شد، اظهارکرد:‌ اصلی ترین شاخصه این شهید بزرگ، غیرت او است.شهید حمیدرضا الداغی، نماد جوانمردی و قهرمان و پهلوان ملت ایران است که در راه ارزش‌های اسلامی به شهادت رسید.

وی افزود:‌ شهید الداغی به ظاهر روحانی حوزه علمیه، عضو سپاه پاسداران و بسیج نبود اما انسانی غیور، شجاع و جوانمرد بود که با اقداماتی چون کمک به محرومان، زیر پوشش قرار دادن ایتام و ارائه خدمات رایگان معماری به سازمان بهزیستی از همه گوی سبقت را گرفت.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: این شهید بزرگوار مردی مهربان، ورزشکار، هنرمند و حامی محرومان بود که به همسایگان توجه می کرد و نسبت به خدمت به مادر گرامیش و تربیت فرزندش نیز توجه ویژه ای داشت.

حجت الاسلام خسروپناه افزود: این شهید تصویر دیگری از غیرت را به نمایش گذاشت و دشمنان بلافاصله وارد عمل شده و با هک کردن گوشی خانواده او، تصاویر خانوادگی آنها را ناجوانمردانه و بی اخلاقانه منتشر کردند تا غیرت و شجاعت او را نادیده بگیرند و زیر سوال ببرند.

وی با بیان اینکه بسیجی‌گری و حزب اللهی بودن همان خدمت به مردم است، تصریح کرد: شهید الداغی این ویژگی‌ها را داشت و مخفیانه خدمت می کرد بنابراین خدا او را عزیز کرد و ایمان قلبی‌اش او را به عزت رسانید و مردم سبزوار نیز در تشییع این شهید، غیرت خود را نشان داده و دهان دشمنان را بستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها