خبرهای داغ:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۴۷ طرح تولیدی کشاورزی در استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۳۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

 

قزوین_به گزارش بسیج، محمدحسین عطایی بیان کرد: این طرح ها شامل ۳۱ طرح آب و خاک، ۹ طرح تولیدات باغی و گلخانه ای ، ۴ طرح تولیدات دامی، یک طرح صنایع تبدیلی و تکمیلی، یک طرح منابع طبیعی و آبخیزداری و یک طرح تعاون روستایی است.

وی اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها دو هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ‌دولتی، تسهیلات بانکی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با بهره برداری از این طرح‌ها ضمن بهره مندی دو هزار و ۹۹۹ خانوار، زمینه اشتغال ۱۹۸ نفر به صورت پایدار و ۲۱۵ نفر به صورت ‌تثبیت اشتغال فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ تا ۲۷ خردادماه است علاوه بر افتتاح طرح ها، برنامه هایی همچون عطر افشانی و غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپایی میز خدمت در محل نماز جمعه قزوین و دیدار مدیران جهاد کشاورزی شهرستانهای تابعه با فرمانداران و ائمه جمعه از مهمترین برنامه های بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی استان در سال جاری است.

گفتنی است؛ شعار محوری هفته جهاد کشاورزی در سال ۱۴۰۲ جهادکشاورزی، امنیت غذایی و گشایش در سفره مردم تعیین شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها