خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام فلاحی:

شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند

همدان-نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند و در هیچ کجای دنیا برای جهان معاصر نمونه آنها پیدا نمی‌شود.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۰۳
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با حضور در ساختمان کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان اظهار کرد: شهدا سرمایه‌های ما هستند که در دنیا نظیر ندارند و در هیچ کجای دنیا برای جهان معاصر نمونه آنها پیدا نمی‌شود.

وی با بیان اینکه آنها قهرمانانی هستند که برای حفظ این کشور تلاش کردند، ادامه داد: برخی از کشورها در ساخت قهرمانان خود تلاش می‌کنند تا به عنوان یک اسطوره به نسل‌های آینده معرفی کنند اما شهدا دارای خصوصیاتی غیر این شخصیت‌ها هستند بنابراین باید برای نسل معاصر چنین شخصیت‌های کم‌نظیری به خوبی معرفی شوند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: نسل امروز باید بداند که ما در ۸ سال دفاع مقدس فرماندهان و رزمندگانی داشتیم که با وجود سن پایین دست به اقدامات بزرگ زدند که گاهی باور آن سخت است اما حقیقت دارد چراکه اینها ارتش کلاسیک صدام را زمین‌گیر کردند.

وی افزود: ایستادگی و مقاومت آنها باعث تعجب جهانیان شد؛ نسل جدید باید براساس این الگوها تربیت شوند به خصوص در شرایط امروز که الگوهای گمراه‌کننده فراوانی در فضای مجازی به نوجوانان ما ارائه دادند تا حاصل آن یک جامعه ناکارآمد باشد.

فلاحی خاطرنشان کرد: هر کدام از شهدای ما می‌توانستند یک مدیر موفق باشند و یک کشور اداره کنند که نباید به فراموشی سپرد بنابراین با برگزاری کنگره‌ای در سطح ملی می‌توان از فراموشی این ظرفیت با ارزش کشورمان حفظ و صیانت کرد.

وی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی نهایت توجه به حوزه ایثار و شهادت را داشته‌اند و هرگونه کمکی که در توان نمایندگان باشد دریغ نخواهند کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام کنگره ملی ۸۰۰۰ شهید استان همدان بیان کرد: ما ذخایر با ارزش و قابل ارائه‌ای چون شهدا داریم که می‌توانند سعادت دنیا و آخرت نسل جوان را تأمین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات