خبرهای داغ:
معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور گفت: بیش از ۲ هزار مبلغ در طرح‌های مختلف هجرت، امین، بینات در خوزستان حضور فعال دارند.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۲۷
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶

حجت الاسلام حسین ملانوری معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور امروز در سفر به خوزستان اظهار کرد: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور به صورت مستمر سفر‌هایی را به استان‌های مختلف صورت داده و جلسات متعددی در استان‌ها در موضوع تبلیغ برگزار کرده و یا در جلساتی که در این خصوص برگزار می‌شود متناسب با شرایط استان‌ها شرکت می‌کند.

 

وی افزود: استان خوزستان به خاطر دارا بودن طلاب و فضلای توانمند و با انگیزه و نیز شرایط خاص و ویژه‌ای که دارد، حائز اهمیت است و باید در بخش تبلیغ مورد توجه و عنایت ویژه قرار گیرد.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نفوذ برخی جریان‌های خاص به خاطر مرزی بودن استان نیز وظیفه مجموعه‌های تبلیغی را سنگین‌تر می‌کند.

 

ملانوری ادامه داد: فعالیت‌های تبلیغی در استان خوزستان رضایت بخش است و مدیریت حوزه علمیه خوزستان حقیقتا پای کار تبلیغ در این استان بوده و به شایستگی کار‌های تبلیغی را پیش برده و توفیقات خوبی کسب کرده اند.

 

وی گفت: بیش از ۲ هزار مبلغ در طرح‌های مختلف از جمله هجرت، امین و بینات در استان خوزستان حضور فعالیت دارند و مبلغان استان از روحیه‌ بسیار بالایی برخوردارند و کار‌ها را به نحو مطلوب و به صورت قرارگاهی پیگیری کرده و به خوبی می‌درخشند.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور بیان کرد: مدارس علمیه استان خوزستان مانند قرارگاه‌های فرهنگی عمل کرده و با محوریت مدیران مدارس فعالیت‌های فرهنگی را به سامان می‌رسانند.

 

وی اضافه کرد: برنامه‌های تبلیغی استان خوزستان مانند سال‌های گذشته ادامه دارد و مبلغان به صورت تمام وقت، پاره وقت و ساعتی با محوریت مساجد فعالیت‌های فرهنگی استان را پیگیری می‌کنند.

 

ملانوری خاطرنشان کرد: در طرح تبلیغی امین مدارس آموزش و پرورش به لطف خداوند متعال توسعه‌ی بسیار خوبی در استان خوزستان صورت گرفته و مبلغان فعالیت‌های خوبی در مدارس انجام می‌دهند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به مواضع جریان‌های معاند به نظر می‌رسد باید بر طرح تربیتی امین و حضور در مدارس آموزش و پرورش تمرکز بیشتری کرد و با تعمیق این طرح و افزایش توانمندی مبلغان و مربیان زمینه‌های راهنمایی و تبیین حقایق و معارف الهی برای نسل نو را فراهم‌تر کنند.

 

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: بعضی از بنگاه‌های تبلیغی مخالفین با انفعال به تحلیل حضور طلاب در مدارس و مساجد می‌پردازند که موجب افزایش ایمان طلاب و فضلای حوزه به طرح‌های تبلیغی و افزایش انگیزه آنها است. این اقدامات، مبلغان مکتب توحید را در انجام وظیفه و حرکت در مسیری که انتخاب کرده اند مصمم‌تر خواهد کرد.

 

ملانوری در پایان بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های زبانی خاصی که در استان خوزستان وجود دارد و همچنین انگیزه و روحیه‌ی انقلابی بالای طلاب عزیزمان در این استان، توسعه‌ تبلیغ در فضای مجازی مورد انتظار است و امیدواریم مرکز فضای مجازی استان خوزستان بتواند آثار و برکات خوبی در آینده نزدیک داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها