مردم مردم آبدانان در پی اهانت به بقاع متبرکه با حضور خود این اقدام توهین آمیز را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۲۸
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷


به گزارش خبرگزاری بسیج، تجمع مردم آبدانان در پی اهانت به ۲ بقعه مبارکه روز شنبه در آبدانان با سردادن شعار مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه تنفر خود را از این اعمال زشت، ضدانسانی و ضد شرعی اعلام کردند.

حجت‌الاسلام محمد سوری امام‌جمعه آبدانان در این آیین گفت: حرمت خاندان عصمت و طهارت (ع) و قرآن کریم از صدر اسلام تاکنون برای همه مسلمان یک واجب شرعی و احترام اجتماعی است و عدول از آن مستوجب اشد مجازات است


حجت‌الاسلام محمد سوری با اشاره به دسیسه‌های معاندان به اسلام و انقلاب اسلامی افزود: مراعاتشان خاندان اهل‌البیت (ع) خط‌قرمز همه مسلمانان است و هر کسی تحت هر عنوانی قصد حرمت‌شکنی داشته باشد، مورد لعن و نفرین دنیا و آخرت و منفور همه منصفان و عقلای عالم است.



وی عمل ظالمانه این افراد را عین اقدام کفار بنی‌امیه و بنی‌عباس دانست و تأکید کرد: این هتاکی به قرآن و اهل‌بیت (ع) هیچ‌گونه خدشه‌ای بر اراده الهی و عزم انقلابی ملت ما وارد نخواهد ساخت و این داعش صفتان معاویه تبار به دست عدالت مجازات می‌شوند.



امام‌جمعه آبدانان حراست و پاسداری از حریم مساجد، بقاع متبرکه و قرآن کریم را یک تکلیف شرعی عنوان و اضافه کرد: خدای بزرگ حافظ و نگهبان مؤمنان و اولیای پاک پیامبر (ص) است.



حجت‌الاسلام سوری خواستار اقدام سریع متولیان امر در شناسایی و مجازات این منافقین کوردل شد و یادآور شد: اگر سال گذشته با هتاکان به مسجد جامع و کتاب خداوند در آبدانان برخورد شدید قضایی انجام می‌شد، امروز شاهد قرآن سوزی و تجاوز به قبور سادات در منطقه دالپری نبودیم.



گفتنی است جمعه‌شب فرد یا افرادی با استفاده از تاریکی شب نسبت به آتش‌زدن مقبره سید یوسف (ع) و سید حبیب (ع) و قرآن‌های داخل آن دو بقعه متبرکه در منطقه دالپری اقدام کرده و با این اقدام زشت افکار عمومی مردم منطقه را جریحه‌دار کرده‌اند.

ارسال نظرات