مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد مطرح کرد؛
مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: جهاد تبیین برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری هدف و برنامه اصلی این تشکل در سال جاری در استان است.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۵۶
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، حسین میرشریف در گردهمایی مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان که در شهرستان زارچ برگزار شد گفت: جهاد تبیین برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری هدف و برنامه اصلی این تشکل در سال جاری در استان است.

وی افزود: نیروسازی، نخبه‌پروری و تربیت نیرو‌های انسانی در تراز انقلاب جزو دیگر برنامه‌های مهم و محوری این تشکل است که با همکاری مربیان و فرهنگیان پیگیری می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد اظهار کرد: برگزاری نشست‌های توجیهی، آموزشی و بصیرتی با حضور مسئولان و مربیان و همچنین طرح‌های معرفتی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در استان انجام می‌شود.

امام‌جمعه زارچ در این نشست گفت: جوان‌گرایی در راستای برگزاری نماز جمعه جزو اولویت ستاد‌های این آیین عبادی سیاسی قرار گیرد.

حجت الاسلام طباطبایی به اهمیت و نقش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در جذب، آموزش و سازمان‌دهی نسل جوان در تراز نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: تقویت بنیان دینی و فرهنگی دانش آموزان در مدارس بیش از سال‌های گذشته جدی گرفته شود.

وی تصریح کرد: توجه به فرهنگ مطالعه و گسترش برنامه‌های فرهنگی و دینی جذاب نقش مهمی در شکست اهداف نرم استکبار علیه نظام و انقلاب اسلامی دارد.

امام جمعه زارچ بیان کرد: توسط تشکل‌های دانش‌آموزی به‌خصوص اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان تاکنون در جذب و آموزش جامعه هدف کار‌های خیلی مؤثری انجام‌شده و باید با همکاری کادر مدارس شاهد ارتقای برنامه‌ها باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار