خبرهای داغ:
سردار بهاریان عنوان کرد

الگوی مدیریت جهادی با تکیه بر ایمان رمز موفقیت در فرماندهی انقلابی

همدان- جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به مدیریت جهادی در سپاه پاسداران گفت: الگوی مدیریت جهادی با تکیه بر ایمان رمز موفقیت در فرماندهی انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۶۷
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار ولی بهاریان در آیین معارفه جانشین فرماندهی سپاه ناحیه فامنین که با حضور جمعی از مسؤلین ادارات فامنین و بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون فراز و نشیب‌های فراوانی را طی کرده و توانسته با مدیریت جهادی و ایمان و تقوا و پیروی از منویات و فرماندهی امامین انقلاب مستحکم بماند.

وی با اشاره به مدیریت جهادی در سپاه پاسداران تاکید کرد: الگوی مدیریت جهادی با تکیه بر ایمان رمز موفقیت در فرماندهی انقلابی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: رعب و وحشتی که خداوند در دل دشمنان انداخته در بسیاری از گردنه‌ها و میدان‌های مبارزات عامل شکست دشمن بوده است.

وی با اشاره به سیره شهدای انقلاب در عرصه مدیریتی عنوان کرد: شهدا در عرصه مدیریت و فرماندهی، پیروی از ولایت و توجه به وحدت و انسجام نیروها را سرلوحه خود قرار دادند و ما نیز اگر به دنبال موفقیت در عرصه‌های مختلف هستیم باید این الگو را سرمشق راه خود قرار دهیم.

سردار بهاریان با ذکر خاطراتی از میدان‌های نبرد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی خاطر نشان کرد: در بسیاری از لحظات حساس که ما بازنده قطعی نبرد بودیم امداد الهی با ایجاد رعب در دل دشمنان به ما کمک می‌کرد و نقشه های دشمنان نقش بر آب می‌شد به همین دلیل توکل و ایمان نقش کلیدی در پیشبرد برنامه‌ها و اثرگذاری آنها دارد.

در پایان این مراسم سرهنگ محمد عسگری به عنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه فامنین معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات