خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر:

کتابخانه یکی از بنیانی‌ترین ستون‌های فرهنگی هر جامعه‌ای است

همدان-رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ملایر گفت: کتابخانه یکی از بنیانی‌ترین ستون‌های فرهنگی هر جامعه‌ای است و ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها رابطه مستقیمی با اعتلای فرهنگی جوامع و رشد سواد و دانش فردی دارد.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۱۰
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سید مهدی آخشیک با اشاره به برگزاری انجمن  کتابخانه‌های عمومی بخش مرکزی شهرستان ملایر اظهار کرد: در این جلسه که با حضور بخشدار مرکزی ، اعضای انجمن و دهیاران این بخش برگزار شد، در زمینه اهمیت کتاب و کتابخوانی به  لزوم توجه به این مهم در راستای توسعه، پیشرفت و اعتلای فرهنگی تاکید شد.

وی تصریح کرد: فراهم کردن بستر مناسب در راستای تشویق عمومی به مطالعه و امر خواندن از وظایف همه متولیان این امر است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر کتابخانه را اصل و بنیان زیست بوم  فرهنگی هر جامعه معرفی کرد و افزود: هر اجتماعی برای رشد و بالا بردن سطح خود لازم است بر پایه‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی توجه بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: کتابخانه یکی از بنیانی‌ترین ستون‌های فرهنگی هر جامعه‌ای است و ساخت و تجهیز کتابخانه‌ها رابطه مستقیمی با اعتلای فرهنگی جوامع و رشد سواد و دانش فردی دارد.

آخشیک افزود: بخش مرکزی در حال حاضر دارای سه کتابخانه در اسلامشهر آق گل، جوزان و روستای توچغاز است که در حال مطالعه طرح‌هایی برای ایجاد و افتتاح کتابخانه در روستاهای رضوانکده، حاجی آباد، علوی، ازناو و نامیله هستیم که به یاری خداوند در راستای ارتقای فرهنگی مناطق ذکر شده گام‌های مفیدی برداشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات