خبرهای داغ:
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر خبر داد
همدان-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر از آغاز اجرای طرح «تابستان و کتاب» برای دومین سال متوالی در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۰۰۵
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

سیدمهدی آخشیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر از آغاز اجرای طرح «تابستان و کتاب» در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار کرد: با فرا رسیدن اوقات فراغت لزوم توجه به کودکان و نوجوانان به عنوان سرمایه‌های معنوی و فکری میهن اسلامی بیشتر احساس می‌شود.

وی افزود: برای دومین سال متوالی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با تعیین نقاط هدف در مناطق کمتر برخوردار شهرستان که فاقد کتابخانه نیز هستند اقدام به برگزاری برنامه‌های سلسله‌وار با اجرای قصه‌گویی، معرفی کتاب، مسابقات نقاشی و کتابخوانی کرده که مورد استقبال شایان توجه مخاطبان قرار گرفته است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر گفت: سال گذشته این طرح با عنوان «تابستان با طعم کتاب» آغاز و امسال با عنوان «تابستان و کتاب» در چند نقطه از شهرستان در حال برگزاری است.

وی تصریح کرد: در هفته جاری کتابخانه‌های ولایت، دانشجو و علامه مجلسی در مسجد محله زرینی شهرستان به اجرای برنامه پرداختند  که طیبه عبدلی مسئول کتابخانه ولایت با معرفی و خوانش کتاب «زینب خانم» از سری کتاب‌های «قهرمان من» برای آشنایی کودکان و نوجوانان با شهدای شاخص کشور پرداخت.

آخشیک افزود: مریم هنرجو مسئول کتابخانه دانشجو نیز به اجرای قصه گویی از کتاب قصه‌های تصویری از گلستان سعدی در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با متون اصیل ادبیات فارسی و بهارک بختیاری مسئول کتابخانه علامه مجلسی به اجرای مسابقه «آشنایی با مشاهیر» به طرح سوالاتی در مورد کتاب‌های مهم و اسامی نویسندگان این آثار پرداخت و در پایان به همه شرکت‌کنندگان از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر کتاب کودک اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات