مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد از برگزاری اردوی ۵ روزه جهادی دو جبهه یک جهاد در شهرستان خاتم خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۵۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، محمدامین دهقانپور فراشاه فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد افزود: اردوی جهادی دو جبهه یک جهاد بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد، با محوریت فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ در شهرستان خاتم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این اردوی جهادی که با هدف شناسایی نیاز‌های مختلف منطقه آغاز شده بود، ۲۰ دانشجومعلم از پردیس شهیدان پاک نژاد به انجام فعالیت‌های عمرانی، تربیتی و فرهنگی برای د انش آموزان و خانواده‌های نیازمند آن منطقه پرداختند

دهقانپور با بیان اینکه چهار عملیات عمرانی از جمله ساخت سرویس بهداشتی، حمام، بتن ریزی و ... در این اردو صورت گرفت، افزود: فعالیت‌های فرهنگی نظیر: برگزاری کلاسی‌های آموزشی و تربیتی، برگزاری مسابقات، حلقه‌های مطالعاتی، پخش شربت به مناسبت ولادت امام رضا (ع)، برگزاری جشن از دیگر برنامه‌های این اردوی ۵ روزه بود.

فرمانده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان یزد در پایان با تاکید بر بیانات رهبری تصریح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم، در همه‌ی بخش‌ها، کمربسته بودنِ مثل یک جهادگر لازم است؛ این اگر بود، کار‌ها راه می‌افتد؛ این اگر بود، بن‌بست‌ها باز می‌شود، شکافته می‌شود.»

ارسال نظرات