افزایش سرانه ورزشی منطقه 10 با احداث زمین‌های چمن مصنوعی

عضو شورای اسلامی شهر تهران از افزایش سرانه ورزشی منطقه 10 به پنج هزار مترمربع خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۲۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10؛ احمد صادقی عضو شورای اسلامی شهر تهران 10 امروز (دوشنبه، 22 خرداد) در حاشیه بازدید از پروژه‌های شاخص شهری شهرداری این منطقه گفت: به دلیل بافت فرسوده و تراکم جمعیتی، این منطقه از لحاظ سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و فضای سبز با کمبود مواجه است.

وی افزود: برخی فضاهای موجود در منطقه به دلیل غیرقابل استفاده بودن، محل انباشت زباله شده بود که با شناسایی آنها و کاشت چمن این مکانها به فضای سبز تبدیل شده است.

صادقی با اشاره به بافت متراکم شهری و پایین بودن سرانه ورزشی منطقه تصریح کرد: با اضافه شدن و بازسازی دو زمین ورزشی به مساحت 1500 مترمربع در مجموع سرانه ورزشی این منطقه به پنج هزار مترمربع رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اجرای پروژه‌های شاخص ترافیکی در منطقه بیان کرد: طرح تعریض محور شهید رنجبر یکی از آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده است که با عملیاتی شدن این طرح و تملک‌ زمین‌های پیرامون این محور گره بزرگ ترافیکی منطقه باز می‌شود.

صادقی ادامه داد: توسعه محلات منطقه، توجیح‌پذیری بازسازی در بافت فرسوده، تأمین پارکینگ، افزایش سرانه فضای سبز و کاهش ترافیک منطقه از جمله مزایای این طرح است که امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار