خبرهای داغ:
فرماندار ویژه ملایر:

بیست‌و‌پنجمین یادواره شهدای والامقام حسین‌آباد شاملو برگزار می‌شود

همدان-فرماندار ویژه ملایر از برگزاری بیست‌و‌پنجمین یادواره شهدای والامقام حسین‌آباد شاملو با حضور سخنران و مداح کشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۲۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در جلسه هماهنگی برگزاری بیست و پنجمین یادواره شهدای روستای حسین‌آباد شاملو از توابع بخش جوکار، اظهار کرد: شهرستان ملایر همواره در برگزاری یادواره‌های شهدا با محوریت مردم و در سطح ملی، شاخص و زبانزد است.

وی افزود: در این راستا بیست‌وپنجمین یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو، اول تیرماه با حضور سخنران و مداح کشوری برگزار می‌شود.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: سال گذشته یادواره‌ شهدای حسین‌آباد شاملو در سطح ملی برگزار شد که استقبال پرشور و گسترده مردم در این یادواره قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: امسال نیز این حضور و استقبال باید پرشورتر از سال گذشته باشد و دستگاه‌های مرتبط همکاری لازم را در برگزاری این یادواره داشته باشند.

اسماعیلی تصریح کرد: مردم شهیدپرور روستای حسین‌آباد شاملو در همراهی با انقلاب، حضور در عرصه‌های دفاع مقدس، عقبه فرهنگی و تعداد شهدای سرافراز، جزء روستاهای شاخص شهرستان است.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم برای پوشش یادواره ۵۷ شهید والامقام روستای حسین‌آباد شاملو از طریق صدا و سیمای مرکز استان، فضاسازی شهر و آماده‌سازی مکان برگزاری یادواره با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط انجام شود.

فرماندار ویژه ملایر گفت: جایگاه رفیع شهدا برکسی پوشیده نیست و یاد و خاطره شهدا طبق تاکید رهبرفرزانه انقلاب، باید همواره زنده نگه‌داشته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات