خبرهای داغ:

بهره‌برداری از طرح‌های جهاد کشاورزی در فامنین

همدان- به مناسبت هفته جهاد کشاورزی دو طرح گاوداری ۷۵ رأسی شیری و دو گلخانه با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در فامنین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۵۱۹۹۳۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته جهاد کشاورزی دو طرح گاوداری ۷۵ رأسی شیری آقای حسین لطیفی در روستای فیض آباد و گلخانه خاکی سبزی و صیفی آقای مسعود حسینی و گلخانه نفیس رویش در روستای نگارخاتون با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، فرماندار فامنین و جمعی از مدیران و مردم شهرستان به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان فامنین در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: از احداث و فعالیت این گونه واحدها که تولید را بهینه و مقرون به صرفه کرده و موجب  ایجاد فرصت‌های پایدار اشتغال می‌شوند، حمایت می‌کنیم.

سید روح الله حسینی افزود: سرمایه‌گذاری خرد و کلان در مباحث کشاورزی بسترساز رونق و رشد اقتصادی و در نتیجه اشتغالزایی در شهرستان است.

وی تصریح کرد: با افتتاح گلخانه در طول هفته جهاد کشاورزی اتفاقات خوبی در شهرستان رخ داد که از جمله آن می‌توان به قول همکاری و مساعدت خارج از نوبت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای احداث گلخانه ۱۰۰ هکتاری شرکت میثاق اشاره کرد که امیدواریم با پیگیری‌های شبانه روزی مسئولین استانی و شهرستانی شاهد رشد چشمگیر احداث و بهره‌برداری از گلخانه در سطح شهرستان باشیم.

بهراملو، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان نیز در این برنامه‌ها  بر حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران در راستای احداث گلخانه در سطح استان و شهرستان‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار