رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی خبر داد

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به استان مرکزی سفر می‌کند+ برنامه‌ها

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان مرکزی از سفر مدیرعامل این صندوق به استان مرکزی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۴۷
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

محمدصادق زهدی رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با اشاره به سفر مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به استان مرکزی گفت: بیستمین سفر استانی مدیرعامل صندوق در روزهای 27 و 28 خردادماه 1402 به استان مرکزی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در این سفر دو روزه، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور در شهرستان‌های خمین، محلات، شازند و اراک حضور می‌یابد، افزود: تجلیل از مستمری‌بگیران شهرستان محلات در روز شنبه 27 خرداد و سپس حضور از بیت تاریخی امام خمینی(ره) در شهرستان خمین بازدید خواهد داشت.
زهدی حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی و دیدار با خانواده شهید "قاسمی" در خمین و تجلیل از این خانواده از دیگر برنامه‌های دکتر برقراری خواهد بود.
وی با بیان اینکه مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شامگاه شنبه با حضور در صدا و سیمای استان مرکزی، گزارش عملکرد این صندوق را ارائه خواهد کرد، گفت: روز دوم سفر مدیرعامل این صندوق با دیدار با استاندار مرکزی آغاز می‌شود و سپس از پالایشگاه نفت امام خمینی(ره) شازند بازدید خواهد داشت.
زهدی حضور در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های وزارت متبوع در استان و جلسه کارگزاران صندوق استان را از دیگر برنامه‌های دکتر برقراری دانست و افزود: حضور در روستای هزاوه شهرستان اراک و تجلیل از مستمری‌بگیران صندوق در این روستا و عقد تفاهم‌نامه خیرین بیمه اجتماعی در روستای ضامنجان پایان بخش سفر دو روزه مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور به استان مرکزی خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار