حاجی‌بابایی:

۱۷ هزار واحد مسکن ملی در استان همدان در حال ساخت است

همدان- نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۷ هزار واحد مسکن ملی در استان همدان در حال ساخت است که ۱۲ هزار واحد آن در شهر همدان است.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۸۴
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی در شورای مسکن استان همدان که همراه با آئین آغاز عملیات احداث ۱۱۰۰۰ واحد مسکونی در شهرک پرواز همدان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز بسیار مبارکی برای همدان است چرا که به هدفی که اعتقاد داریم نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که هر خانواده ایرانی باید یک واحد مسکونی داشته باشد، افزود: در استان و شهر همدان همه باید واحد مسکونی داشته باشند و در آخرین لحظه پیگیری می‌کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲ هزار هکتار به طرح جامع شهر همدان اضافه شد و ۲ هزار هکتار دیگر هم باید اضافه شود، گفت: ساخت ۱۱ هزار واحد مسکن ملی در همدان یک کار نیست بلکه یک اقدام ملی، راهبرد و حرکت بزرگ که نیاز اولیه مردم استان همدان است.

وی با اشاره به قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) عنوان کرد: قرار است ۱۵ هزار واحد مسکونی برای افراد تحت پوشش کمیته و بهزیستی آماده کنیم که ۶ هزار آن در شهر همدان است.

وی با تاکید بر اینکه اراده بر این است که ۵۰ هزار واحد مسکونی در شهر همدان ساخته شود به طوری که ۲۱ هزار واحد دیگر کلنگ زنی خواهد شد تا به روزی برسیم که قیمت مسکن در همدان کاهش پیدا کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 3 هزار و ۹۶۹ فقره تسهیلات مسکن در حوزه روستایی اعطا شده که بسیار چشمگیر است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیام حضور آقای نیکزاد در همدان این است که کارها با سرعت پیش می‌رود، خاطرنشان با بیان اینکه ۱۷ هزار واحد مسکن ملی در استان همدان در حال ساخت است که ۱۲ هزار واحد آن در شهر همدان است، ابراز کرد: به فضل الهی به زودی شاهد کلنگ زنی‌های دیگری در شهر همدان خواهیم بود.کرد: ما طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مکلف به ایجاد امید در جامعه هستیم و این حرکت بزرگ امروز و اختصاص ۱۴۰هکتار زمین استانداری را که برای مسائل مربوط به گردشگری اختصاص داده شده بود برای این کار اختصاص دادند چرا که مردم در اولویت هستند جای تشکر دارد و امیدآفرین است.

وی با بیان اینکه هیچ گناهی بالاتر از ایجاد ناامیدی برای مردم نیست، مطرح کرد: شجاعت بیان واقعیت‌ها را داشته باشیم و امید آفرینی کنیم تا منویات مقام معظم رهبری اجرا شود و خبرنگاران اخبار امیدآفرین را برای مردم بازگو کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار