کارگاه آموزشی جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس در دانشگاه جامع علمی کاربردی سیستان و بلوچستان برگزار شد

به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان و در آستانه ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید چمران و روز بسیج اساتید مراسم بزرگداشت این روز و کارگاه جهاد تبیین با محوریت دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۰۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، در اين کارگاه، حسنعلی نوری؛ یکی از جانبازان ، رزمندگان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس به تشریح فعالیت های جریانات سیاسی کشور در دهه های اخیر پرداخت و گفت: تاثیر ایمان و صبر به عنوان رمز ماندگاری انقلاب، علی رغم همه مشکلات و کارشکنی های نفوذی های داخلی و دشمنان خارجی  در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشت.

وی افزود: وجود فرماندهانی همچون حاج قاسم سلیمانی ها، مصطفی چمران ها با تکیه به خداوند و ایمان راسخ با کمک نیروهای مردمی و نظامی، حصر آبادان را شکستند و در غرب کشور با منافقین مبارزه کردند و این مسیر تاکنون همچون مبارزه با داعش و فتنه های سال های گذشته که مردم ما با تمام توان در برابر دشمن و جنگ رسانه ای دشمن مقاومت کردند ادامه دارد .

نوری در پایان به پیشرفت های علمی، فناوری و نظامی ایران اشاره کردند و فرمودند؛دشمنی غرب و اذناب آن، دشمنی با «پیشرفت ما و داشتن ایران قوی» است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار