خبرهای داغ:
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از سنجش سلامت ۹۳ هزار و ۹۳۵ نوآموز خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۷۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، علی ممبینی گفت : از ابتدای دی‌ماه تاکنون ۹۳ هزار و ۹۳۵ نفر تا دیروز در سامانه نوبت‌گیری کرده‌اند که از این تعداد تا امروز ۸۳ هزار و ۳۸ نفر ارزیابی شده‌اند.

 

وی افزود: از این تعداد، ۴۹۶ نفر ارجاع تخصصی شنوایی، ۲ هزار و ۷۰۳ نفر ارجاع بینایی، ۹۹ نفر ارجاع جسمی حرکتی و یک هزار و ۹۴ نفر ارجاع هوش داده شدند. این نوآموزان به مراجع تخصصی ارجاع داده می‌شوند تا دقیق‌تر ارزیابی شوند.

 

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با بیان اینکه با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار نوآموز دیگر در نوبت هستند که باید ارزیابی شوند، گفت: پایگاه‌های سنجش سلامت استان تا آخر خردادماه فعال خواهند بود و تاکید شده است که تا پایان خردادماه همه نوآموزان سنجش شوند، اما درباره تمدید مهلت سنجش، باید منتظر نظر وزارت آموزش و پرورش باشیم.

 

وی بیان کرد: البته در صورتی که مهلت تمدید شود، ممکن است تنها چند پایگاه در اهواز فعال شوند و پایگاه‌های شهرستانی فعال نباشند بنابراین از والدین درخواست می‌شود برای رفاه حال خود، با مراجعه به سامانه my.medu.ir سریع نوبت‌گیری کنند، زیرا ثبت نام قطعی کلاس اولی‌ها و ثبت کتاب‌های درسی منوط به انجام سنجش سلامت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها