خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان : والدین برای سنجش سلامت نوآموزان تا قبل از بهمن ماه سال جاری برای نوبت گیری اقدام کنند.
کد خبر: ۹۵۶۲۷۱۵
|
۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سیده فرانک موسوی اظهار کرد: با توجه به آغاز برنامه ملی سنجش و اهمیت انجام غربالگری‌های نوآموزان بدو ورود به دبستان، والدینی که دارای نوآموزان پیش دبستانی سال تحصیلی ۱۴۰۲، می‌بایست از طریق سامانه my.medu.ir و یا از پنجره خدمات الکترونیک درگاه دولت با پرداخت مبلغ ۶۰ هزار تومان اقدام به نوبتگیری اینترنتی کنند.

وی با بیان اینکه نوبت گیری فقط مخصوص نوآموزانی است که تاریخ تولد آنان از ۹۶/۰۷/۰۲ تا ۹۷/۰۷/۰۱ می‌باشد؛ خاطرنشان کرد: فرآیندنوبت گیری فقط توسط والدین باید صورت گیرد و بر این اساس پس از پایان مراحل نوبت گیری، هنگام مراجعه به مرکز سنجش مدارکی از قبیل پرینت نوبت نوآموز؛ شناسنامه والدین و نوآموز را می‌بایست به همراه خود داشته باشند. همچنین والدین می‌بایست هنگام نوبت گیری فقط مرکز جامع سنجش شهرستان خود را انتخاب کنید.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه پیش بینی ما ثبت نام ۱۱۰ هزار نوآموز پیش دبستانی در طرح سنجش سلامت است، خاطرنشان کرد: رویکرد طرح سنجش سلامت به کلی تغییر یافته است و بر این اساس ۴۶ مرکز مرکز جامع سنجش، آموزش و توانبخشی در سطح استان خوزستان در طول سال وظیفه سنجش سلامت نوآموزان را بر عهده خواهند داشت و بر خلاف رویه قبلی که سنجش سلامت به صورت متمرکز در بازه تابستان انجام می‌شد در رویکرد جدید در طول سال و تا قبل از پایان سال خاتمه پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها