کارگاه آموزشی پیش از ازدواج ویژه نیرو‌های وظیفه مجرد ناحیه مقاومت بسیج و آموزشگاه حضرت نبی اکرم (ص) میبد در سالن شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۹۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد؛ این کارگاه آموزشی با بیان معیار‌های انتخاب همسر و موضوعات مرتبط به ازدواج و تشکیل خانواده از سوی مدرسان معصومه اسمعیلی مشاور خانواده و مدرس دانشگاه آزاد میبد، محبوبه وفاییان مشاور ارشد خانواده و مهدی خان آبادی ارشد مشاوره و پاسخ به سوالات مطرح شده همراه بود.
کارگاه آموزشی یاد شده با حضور ۴۰ نفر و با همکاری مدیریت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیح میبد و اداره ورزش و جوانان این شهرستان به مدت ۲ روز در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه برگزار گردید.
سرهنگ سید مصطفی آقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد، حجت الاسلام حسین عزیز مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میبد، محمد رضا زارع رییس اداره ورزش و جوانان و چند نفر از مسئولان ناحیه مقاومت بسیج با حضور در جمع بسیجیان و با قدردانی از برگزاری این برنامه آموزشی به مناسبت هفته ازدواج، بر ضرورت آشنایی با معیار‌های انتخاب همسر، مفاهیم ازدواج و آنچه برای انتخابی آگاهانه و ازدواجی پایدار لازم است، تاکید کردند.

ارسال نظرات