اولین جلسه تشکیل مجمع مطالبه گران شهرستان زارچ با حضور مسئولین یزد و زارچ در روز چهارشنبه تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ش در مسجد جامع زارچ برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۹۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد،در این جلسه دبیر مطالبه گران استان یزد اسماعیلی و رئیس دادگاه شهرستان زارچ فخرالساداتی به تشریح اهداف و ساختار این مجمع پرداختند.
اسماعیلی دبیر مجمع مطالبه‌گران یزد در مصاحبه با خبرگزاری بسیج اظهار کرد: مجمع مطالبه گران زیر مجموعه قرارگاه قرب، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت بقیه الله الاعظم "عج" تهران می‌باشد که پیرو منویات مقام معظم رهبری، مجمع مطالبه‌گری مردمی با نقش حمایتگری و تسهیل‌گری در راستای ساماندهی، نظم‌بخشی مطالبات مردم و پیگیری حقوق مردم از مسئولین از سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرده است.
این مجمع در استان پروژه‌های زیادی را رصد و دنبال کرده است که درصد خوبی از آن‌ها موفقیت‌آمیز و منجر به احقاق حقوق مردم شده است.
برای مثال پروژه واگذاری معدن بهاباد که به بخش خصوصی واگذارشده بود در صورت فرایند بهره‌برداری موجب نابودی تعداد زیادی روستا در آن منطقه می‌شد، به همت این مجموعه متوقف گردید. همچنین پروژه‌های متعدد مفاسد اقتصادی را تعقیب و پیشگیری کرده‌اند.
فخر الساداتی رئیس دادگاه زارچ در این مراسم با بیان شرایط مطالبات مردمی جهت پیگیری، تصریح کرد: مطالبات باید دارای سند و مدرک باشد و در آن حریم خصوصی و حفظ آبروی افراد رعایت گردد.
در پایان با کاندیدا شدن۸ نفر از آقایان و ۳ نفر از بانوانِ فرهیخته زارچ؛ دبیرمجمع مطالبه‌گران شهرستان و نماینده بانوان شهرستان زارچ انتخاب شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار