مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه البرز گفت: دشمنان با هدف القاء روحیه یأس و ناامیدی بین مردم و به ویژه نسل جوان درصدد پنهان کردن و سانسور دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۰۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سعید اخلاقی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع)، اظهار داشت: دشمنان از آشنایی دانش آموزان با پیشرفت‌های علمی کشور و دست آورد‌های کم نظیر انقلاب اسلامی می‌هراسند و به همین سبب باید با روشن کردن اذهان نسل جوان و به ویژه دانش آموزان، حقایق برای آن‌ها بازگو شود.

آشنایی دانش‌آموزان با دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت است

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از بیست هزار دانش آموز استان البرز در قالب کلاس‌های آشنایی با اسلحه و میدان تیر درس آمادگی دفاعی به یک اردوی چند منظوره نظامی، بصیرتی، تربیتی اعزام شدند، افزود: در این اردوی چند منظوره نظامی، فرهنگی، آموزشی دانش آموزان علاوه بر حضور در میدان تیر و آشنایی با اسلحه، در کلاس‌های سواد رسانه و بصیرت افزایی و همچنین نمایشگاه دست آورد‌های های هوا فضا، پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در لشکر ده حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شده بود، شرکت کردند.

سرهنگ اخلاقی با تاکید بر اینکه هدف دشمنان از القاء ناامیدی در میان نسل جوان کاهش اعتماد به نفس ملی و ایجاد فاصله بین نسل جوان و نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: برپایی اردو‌های راهیان پیشرفت نقش بسیار مثبتی در آشنایی جوانان با دست آورد‌های جمهوری اسلامی دارد و باید این مسأله به عنوان یکی از الویت‌های بسیار مهم در جهت بصیرت افزایی دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان البرز همچنین با اشاره به اهمیت حضور با بصیرت در فضای مجازی از برگزاری چند اردوی آموزشی تربیتی فعالان فضای مجازی توسط بسیج دانش آموزی استان البرز سخن گفت، تصریح کرد: این اردو‌های دانش آموزی با هدف تربیت افراد متخصص دانش آموز جهت حضور فعالانه در عرصه فضای مجازی برگزار شده است.

وی همچنین از برپایی موفق جشنواره دانش آموزی پایا (پیشگامان ایران اسلامی) در استان البرز خبر داد، خاطرنشان کرد: ۸۴ مدرسه و بیش از دو هزار دانش آموز در این رقابت علمی فرهنگی شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار