خبرهای داغ:
گفتگوی اختصاصی؛

برکت و گره گشایی با صندوق قرض‌الحسنه بسیج اصناف و بازاریان بهبهان

آقای عطار زاده از همدلی بیش از ۱۰۰ نفر از بازاریان بسیج اصناف بهبهان، برای کمک به هم در گسترش فعالیت ها و کمک به هم نوع خود، در صندوق قرض الحسنه ای عنوان می کند که گره از کار بازاریان باز می کند و در کنار آن به دانش آموزان نیازمند لباس و لوازم مدرسه هدیه می کنند.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۶۷
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان؛

عبدالحمید عطارزاده ، مسئول صندوق قرض الحسنه بسیج اصناف سپاه ناحیه بهبهان که تحت حمایت بسیج سازندگی هستند در گفتگو با خبرنگار بسیج می گوید : صندوق قرض الحسنه ما از اردیبهشت ۹۶ با هدف تسهیل کارها و مشاغل اصناف و بازاریان و کارگران آن ها تشکیل شد با مبلغ ماهیانه ۳۰ هزار تومان، و از لطف خداوند و برکت این صندوق خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشتی و مشاغل بازاریان برطرف شد.

 

او ادامه می دهد؛ تاکنون یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان وام به اعضای صندوق که در حالا حاضر ۱۰۱ نفر هستند اعطا شده است.

 

آقای عطار زاده که خود از اصناف و بازاریان قدیمی بهبهان است عنوان می کند: تمام اعضای صندوق از بازاریان و کسبه هستند که در طی این ۷ سال بیشتر از ۲۰۰ نفر وام از این صندوق دریافت کردند تا خود اشتغالی، خرید های محل کسب و کار ، مواد اولیه کارگاه و.... و کارگران این اصناف هم که جوانان هستند از کنار این وام های صندوق خیلی ازمشکلات زندگی و اقتصادی شان برطرف شده است.

 

سرهنگ امینیان پور، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان هم در ادامه در گفتگو با خبرنگار بسیج می گوید: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد تا از همه اصناف و بازاریان حمایت کند و با ارائه آموزش های لازم اشتغال و کمک به تهیه وام و تشکیل صندوق خدمتی ارائه کند.

 

وی اظهار می کند: در سطح شهرستان بهبهان ۳۰ صندوق قرض‌الحسنه فعال هستند که هر کدام ماهیانه ۳ الی ۴ نفر وام با مبلغ متفاوت اعطا می کنند.

 

مسئول صندوق قرض الحسنه بسیجیان اصناف بهبهان در ادامه از مبالغ وام های اعطا شده می گوید: در ابتدا سال ۹۶ با مبالغ ماهیانه ۳۰ هزارتومان مبالغ وام ها دو میلیون تومان بود ولی در حال حاضر با مبلغ ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان مبلغ وام ۱۳ میلیون تومان است که ماهیانه به ۳ الی ۴ نفر وام تعلق می گیرد.

 

 

آقای عطار زاده از خرید ۳ هکتار زمین برای بسیجیان صندوق عنوان کرد و گفت: سال ۹۷ ، زمین ۳ هکتاری با مبلغ ۹۰ میلیون تومان خریداری و در اختیار بسیجیان عضو صندوق قرار گرفت و خیلی ها از کنار این زمین صاحب خانه شدند.

 

او به تهیه پوشاک و نوشت افزار برای دانش آموزان بی بضاعت توسط اعضای صندوق اشاره می کند و می گوید: هر سال در دو برهه زمانی اسفند ماه و مهرماه با همکاری بسیجیان عضو صندوق لباس و لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت تهیه می کنیم امسال هم ۴۲۰ دست لباس و پوشاک عیدانه به این دانش آموزان هدیه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار