نمایش "غزل‌واره عشق" در سالن آمفی تئاتر مجمتع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند برروی صحنه رفت.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۲۵
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ نمایش "غزل‌واره عشق" در سالن آمفی تئاتر مجمتع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند برروی صحنه رفت.
این نمایش به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند، اداره بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند برگزار شد.
حسین ناصری مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دماوند درباره جزئیات نمایش "غزل‌واره عشق" اظهار کرد: این نمایش با موضوع دفاع مقدس و اشاره به قسمتی از زندگی شهید ابرهیم هادی و جایگاه ایشان در جنگ تحمیلی برای نسل جوانی که هیچگونه آثاری از جنگ را ندیده می‌تواند، نقش بسزایی برای آنان به شمار رود.
وی افزود: ایفای نقش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس توسط دختران نوجوان از ارزش بسیار بالایی برخوردار بوده که توانستند اهداف رزمندگان برای مخاطبین تشریح کند.
مسئول بسیج هنرمندان شهرستان دماوند گفت: متوليان فرهنگی شهرستان دماوند باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که با دیدن چنین نمایشی مشوق این گروه از هنرمندان نسل جوان باشند.
لازم به ذکر است این نمایش با کارگردانی "آرش روشن" و نویسندگی "عزت‌الله مهرآوران‌" طی دو شب در سالن آمفی تئاتر کوثر اجرا می‌شود‌.
"فاطمه زهرا باغچلی"، "مهدیه بالاگبری"، "فاطمه ثنا مداحی"، "زینب ذوالفقاری"، "زینب حسن‌پور"، "سارینا اسدی"، "تبسم عزیزی"، "شیدا حسین‌نژاد" و "هستی حسینقلیان" از هنرمندانی بودند که در اجرای این نمایش نقش ایفا کردند.

ارسال نظرات