دبیر هیئت کاراته استان همدان خبر داد

اعزام اولین کاراته کار سبک‌های آزاد همدان به مسابقات برون مرزی

همدان- دبیر هیئت کاراته استان همدان گفت: احسان رجبی اولین کاراته کار سبک‌های آزاد است که از همدان به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۴۱
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

الله کرم شهگل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: از زمانی که هیئت کاراته با مدیریت دکتر وفایی اداره می‌شود احسان رجبی اولین کاراته کار سبک‌های آزاد است که به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه برای او در مسابقات آرزوی موفقیت داریم، افزود: امیدواریم اتفاقات مهمی برای مدیریت جدید هیئت کاراته در سبک‌های آزاد اتفاق بیفتد که بتواند چراغ راهی برای کاراته کاران باشد.

دبیر هیئت کاراته استان همدان با اشاره به اینکه هیئت کاراته جدید از سال ۱۴۰۰ کار خود را شروع کرده و در طول این چند سال توانسته با توجه به آمار و ارقام و مستنداتی که داریم یک نتیجه و امتیاز قابل قبولی در سطح استان و فدراسیون کاراته به دست آورد، گفت: در سطح استان توانستیم جزء هیئت‌های برتر سال ۱۴۰۱ شناخته شویم و در سطح هیئت‌های کشوری فدراسیون کاراته با توجه به عملکردی که در سال ۱۴۰۱ داشتیم، توانستیم هیئت برتر فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی شویم.

وی ابراز کرد: از مهم‌ترین اقدامات انجام شده برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات تیم ملی به میزبانی استان همدان در بخش بانوان و آقایان و میزبانی سوپرلیگ در چهارمین دوره سوپرلیگ به میزبانی همدان بوده که با توجه به اینکه یک تیم همدانی به نام تیم «رعد پدافند هوایی همدان» را در لیگ داشتیم، میزبانی مسابقات را گرفتیم.

شهگل با اشاره به برگزاری اردوهای تیم ملی در تمام مقاطع و رده‌ها به جز بزرگسالان در همدان بیان کرد: در رده نونهالان، نوجوانان و امید توانستیم میزبانی آنها را داشته باشیم؛ همچنین ۱۰ نفر در بخش بانوان و آقایان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند که در نهایت سه نفر از آنها توانستند لباس تیم ملی را برتن کنند.

وی ادامه داد: از جمله این افراد یلدا بیرانوند و مائده زارعی به عنوان ملی پوشان ما در بخش بانوان و مهدی شهگل در بخش آقایان به عنوان ملی پوشان ما در سال گذشته بودند، که یلدا بیرانوند موفق شد مدال بزنز مسابقات آسیایی را از قزاقستان کسب کند و مهدی شهگل مدال طلای آسیایی ازبکستان را به دست آورد.

دبیر هیئت کاراته استان همدان عنوان کرد: از دیگر اقدمات بزگ ما با توجه به فعالیت و عملکرد کاراته کاران این بود که چند نفر از مربیان توانستند به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شوند، از جمله فائزه ترکمان مربی تیم ملی امید و ناصر سلطانی به عنوان مربی تیم ملی نونهالان و بنده به عنوان مربی تیم ملی جوانان توانستیم نام همدان را در بین مربیان خوش رنگ کنیم و این عملکرد ما مدیون تمام اعضاء با مدیریت دکتر سیدمهدی وفایی رئیس هیئت کاراته و هیئت رئیسه است که زحمات زیادی متحمل شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۲ ابراز کرد: امسال تلاش می‌کنیم میزبانی لیگ کاراته وان و اردوهای تیم ملی بزرگسالان را بگیریم.

شهگل بیان کرد: موضوع مهمی که در پیش داریم؛ حضور مهدی شهگل به عنوان بازیکن تیم ملی بزرگسالان اعزامی به مسابقات بازی‌های آسیایی آنژو است که ۳۰ خرداد مرحله آخر انتخابی را دارد و امیدواریم در مرحله انتخابی سرافراز شود و بار دیگر نام همدان در بین استان‌ها بدرخشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات