خبرهای داغ:
جلسه پشتیبانی و مهارت آموزی اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان با محورهای اردوهای پیشرفت ، مهارت افزایی قشر نوجوان و جوان شهرستان دختر و پسر در شادگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۰۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ این جلسه به محوریت غنی سازی اوقات فراغت، با حضور فرماندار محترم ، امام جمعه شهرستان، فرمانده ناحیه، شهرداران و بخشداران، ریاست محترم اداره صمت، ریاست محترم آموزش و پرورش، نایب رئیس شورای اسلامی شادگان مهندس حکیمی فولاد شادگان و نمایندگانی نیشکر های فارابی و سلمان و ریاست محترم ارشاد اسلامی در ستاد ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان برگزار و در خصوص محورهای جلسه تصمیمات خوبی از قبیل اعزام ۵۰۰۰ نفر به اردوهای پیشرفت در سطح شهرستان و همچنین برگزاری دوره های مهارت آموزی رایگان و صدور مدرک معتبر توسط سازمان فنی حرفه ای اقدام شد

 

 در این جلسه بر اهمیت و لزوم برنامه ریزی دقیق برای غنی سازی اوقات فراغت در شهرستان شادگان تاکید شد و اجرای برنامه های اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان نیازمند همکاری و تعامل ادارات و دستگاههای اجرائی شهرستان است.

 

 اردوی راهیان پیشرفت از جمله مهم ترین طرح های اوقات فراغت در شهرستان است و این اردوها با محوریت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان و اداره آموزش و پرورش برای بازدید دانش آموزان از شرکت های مستقر در شهرستان با هدف آشنایی نسل جوان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بخش تولید و صنعت برگزار می شود.

 

 

گفتنی است: اوقات فراغت دانش آموزان ظرفيت خوبي براي ارائه آموزش های مهارتی است که در همین راستا برگزاری دوره های تخصصی در اولویت مرکز فنی و حرفه ای شهرستان باشد.

 

در پایان سرهنگ فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شادگان نیز در این جلسه گفت: ادارات و دستگاههای مربوطه شهرستان در اجرای برنامه های اوقات فراغت تابستانه دانش آموزان ، ارائه مهارت آموزی و برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت جهت خنثی کردن سناریو های دشمن در آینده همکاری های لازم را داشته باشند.

 

لازم به ذکر است : در ادامه جلسه اعضای ستاد اوقات فراغت شهرستان شادگان به بیان دیدگاه‌ها، در بحث اردوی های راهیان پیشرفت و برگزاری دوره ‌های مهارت آموزی دانش آموزان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار