مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت استان تهران از پرداخت حدود 302 میلیارد تومان وام به 22 هزار نفر مددجو و نیازمندان واجد شرایط از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در سال 1401 خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۸۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، اکبر بیات با ارائه گزارشی از صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان تهران، گفت: این صندوق در سال ٩٥ اجازه تاسیس گرفت و در سال 1401 بالغ بر 22 هزار نفر مددجو از این صندوق وام گرفتند.

وی اعطای تسهیلات مسکن به 246 مددجو را نیز گوشه ای از فعالیت این صندوق دانست و افزود: در حوزه اشتغال 37 میلیارد و 422 میلیون تومان وام به 1528 مددجو و نیازمند واجد شرایط اعطا شد.

بیات ادامه داد: طی همین مدت نیز 19 هزار و 913 نفر تسهیلات حمایتی به ارزش بیش از 258 میلیارد و 398 میلیون تومان از صندوق امداد ولایت در استان تهران دریافت کردند.

وی مجموع تسهیلات صندوق در سال 1401 را حدود 302 میلیارد تومان اعلام کرد .

بیات شمار مشترکان صندوق امداد ولایت را 229 هزار و 771 نفر اعلام کرد و گفت: تمامی مشتریان از خدمات بانکی بهره مند هستند.

مدیر شعب صندوق امداد ولایت استان تهران به اجرای طرح های مختلف صندوق قرض الحسنه امداد ولایت اشاره کرد و افزود: طرح مسئولیت اجتماعی، هم افزایی، قرض ماندگار و خیرین در دستور کار این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و همچنین خدمات رسانی هر چه بهتر به مددجویان و نیازمندان واجد شرایط قرار دارد.

وی با تشریح طرح قرض ماندگار ( کمک به قرض الحسنه)، عنوان کرد: خیّران محترم که در جهت ترویج فرهنگ قرض الحسنه قصد کمک به نیازمندان را دارند با استفاده از این طرح مبلغ مورد نظر خود را به صورت بلاعوض در اختیار صندوق قرار می دهند تا علاوه بر برخورداری از اجر دنیوی و اخروی ، مبلغ واریزی به صورت مادام العمر در چرخه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان مورد استفاده قرار گیرد.

بیات با دعوت از خیران و مردم نیکوکار برای سپرده‌گذاری در این صندوق، خاطرنشان کرد: خیران حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق امداد ولایت به آدرس (www.sqev.ir) و یا با مراجعه به شعب صندوق امداد ولایت با طرح های این صندوق آشنا شوند و همچنین از طریق مراجعه به شعبات و یا دفاتر کمیته امداد در استان تهران نسبت به مشارکت در طرح های این صندوق و بویژه طرح قرض ماندگار ( کمک به قرض الحسنه) مشارکت نمایند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات