خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمودی تأکید کرد

ضرورت برگزاری حلقات صالحین برای مقابله با جنگ نرم دشمن

همدان-مدیر تعلیم تربیت سپاه ناحیه ملایر باتأکید بر ضرورت برگزاری حلقات صالحین برای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: برگزاری حلقات صالحین علاوه بر توانمندسازی اعضا،یکی از راهکارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۵۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه ارکان شجره صالحین حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان ملایر با حضور مدیر تعلیم تربیت سپاه ناحیه ملایر، مدیر تعلیم و تربیت، فرمانده حوزه، مربیان و سرگروه‌های حلقات صالحین این حوزه برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمودی مدیر تعلیم تربیت سپاه ناحیه ملایر در این جلسه به بیان مطالبی پیرامون برگزاری حلقات صالحین پرداخت و بر کیفی‌سازی برنامه‌ها تأکید کرد.

وی با تأکید بر ضرورت برگزاری حلقات صالحین برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد: هدف دشمنان نسل جوان و نوجوان ما است که برگزاری حلقات صالحین علاوه بر توانمندسازی اعضا، یکی از راهکارهای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمن است.

حجت الاسلام یعقوبیان سرمربی صالحین حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) شهرستان ملایر نیز در ادامه به اهمیت جهاد تبیین و نقش مربیان و سرگروه‌ها در زمینه کار تربیتی و پرورش جوانان و نوجوانان در تراز انقلاب اسلامی پرداخت.

وی برگزاری گفتگوهای اعتقادی و دینی و تنوع و جذابیت در مباحث حلقات صالحین را دارای اهمیت بالایی برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار