مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد گفت: در استان بیش از ۸۵۵ کانون فرهنگی هنری داریم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۲۱۲۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد، محسن رستگاری در دیدار با آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، با اشاره به ظرفیت‌های کانون‌های مساجد گفت: ما در استان بیش از ۸۵۵ کانون فرهنگی هنری داریم که فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد دنبال می‌کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد افزود: ما در استان مساجد بسیار قدیمی داریم که متولیان مسجدی در حال نگهداری آن‌ها هستند و ما در کانون‌های مساجد می‌تواند گام‌های مثبتی در جهت معرفی این آثار باستانی داشته باشیم.

آخوندی مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد نیز با اشاره به ظرفیت‌های این اداره کل گفت: ما در راستای مسجد محوری کردن جامعه سعی داریم تا تمامی ظرفیت‌های خود را در اختیار مساجد بگذاریم.

وی گفت: هدف ما نیز احیای کارکرد‌های مساجد و معرفی این حوزه فرهنگی مذهبی به جهانیان است و سعی داریم تا از این ظرفیت کانون‌های مساجد استفاده کنیم.

ارسال نظرات