همزمان با فرا رسیدن ماه ذی الحجه و به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، مراسم جشن بزرگ ازدواج دانشجویی با حضور ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه پیام نور اردکان همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۴۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان با فرا رسیدن ماه ذی الحجه و به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (علیه‌السلام) و حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، مراسم جشن بزرگ ازدواج دانشجویی با حضور ۲۵ زوج دانشجوی دانشگاه پیام نور اردکان همراه با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.
 امام جمعه اردکان در این برنامه ضمن تبریک حلول ماه ذی الحجه با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام که فرمودند؛ هیچ ایامی مثل ایام دهه اول ماه ذی الحجه برای انجام اعمال صالح نزد خداوند متعال محبوبتر نیست، بر استفاده از این فرصت مغتنم تأکید کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این برنامه با اشاره به اهمیت موضوع ازدواج و ازدواج آسان، گفت: در این شرایط خاص و ویژه اقتصادی همه ما وظیفه داریم فرهنگ ازدواج آسان را ترویج کنیم.
 وی به زوج های جوان توصیه کرد که در زندگی خانوادگی، اخلاق خوش را فراموش نکنند و عفو و گذشت داشته باشند و باهم مهربان باشند.
 گفتنی است که این برنامه به همت دانشگاه و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور #اردکان و با همکاری سایر نهادها و ارگان ها برگزار شد.



ارسال نظرات