خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام غفاری:

دشمن سعی دارد ایمان و امید را از جامعه ما بگیرد

همدان-امام جمعه فامنین گفت: دشمن با تحلیل‌های مغرضانه و با پنهان کردن جلوه‌های زیبای امیدبخش و دروغ پراکنی‌های خود در کانال‌های معاند سعی بر این دارد هم ایمان و هم امید را از جامعه ما بگیرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۸۶
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام غفاری در شورای اداری شهرستان فامنین به مناسبت بزرگداشت روز ایمان و امید اظهار کرد: دو واژه ایمان و امید، مهم و مقدس هستند و در رشد و بالندگی یک جامعه هر دو ضروری است.

وی گفت: دشمن بر روی هر دو واژه کار می‌کند و یکی از کارهایی که در یک جنگ ترکیبی انجام می‌دهند ضعیف کردن ایمان است، وقتی ایمان به دستاوردها، ایمان به نخبگان، ایمان به جوانان و ظرفیت‌ها ضعیف شد، امید نیز در ملت‌ها ضعیف می‌شود و وقتی این اتفاق بیفتد جامعه دچار سکون می‌شود و مثل آب راکد می‌ماند و زلال و درخشندگی خود را از دست می‌دهد و نه می‌تواند پاک کننده و رشد دهنده دیگران باشد.

امام جمعه فامنین گفت: دشمن با تحلیل‌های مغرضانه و با پنهان کردن جلوه‌های زیبای امیدبخش و دروغ پراکنی‌های خود در کانال‌های معاند سعی بر این دارد هم ایمان و هم امید را از جامعه ما بگیرد.

وی افزود: نکته قابل توجه این است که  بعضی وقت‌ها حرکت ناقص مدیران جامعه می‌تواند تکمیل کننده پازل دشمن باشد.

غفاری گفت: دو نوع امید داریم، امید صادق که واقعیت‌ها تبیین و بیان می‌شود و امید کاذب، یعنی قول دروغ دادن به مردم و این  حرکتی است که تکمیل کننده پازل دشمن است و نباید حرکت مسئولین عوام فریبانه باشد، صداقت در گفتار و عمل مسئولین، ایمان و امید را در دل مردم زنده می‌کند.

وی گفت: حضور فرماندار و تعدادی از اعضای شورای اداری در روستاها بسیار تاثیرگذار است به خصوص محور قرار دادن  مسجد نشان دهنده در کنار مردم بودن مسئولین است، اما آنچه در این حضور لازم و ضروری است باید مشکلات دریافت و به نیاز و مطالبه اصلی مردم پاسخ داده شود.

امام جمعه فامنین تصریح کرد: شما مسئولین شهرستان ویترین دولت در شهرستان هستید و بنای قلبی آیت الله رئیسی خدمت به مردم برای رضای خدا است، اگر دهیاران و شوراها و مسئولین در خدمت به مردم کوتاهی کنید و نگاه مردم به دولت منفی شود مسئول هستید.

وی با بیان اینکه مدیران باید در کارها اولویت بندی داشته باشند، عنوان کرد: در ایام انتخابات قرار داریم و باید حواسمان جمع باشد که از ما استفاده ابزاری صورت نگیرد و اگر اینگونه باشد اعتماد مردم از ما سلب خواهد شد.

غفاری افزود: وحدت و انسجام و یکدلی در امید آفرینی تاثیرگذار است و اگر یک صدا نباشیم نمی توانیم کاری انجام بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات