خبرهای داغ:
مدیر کل بهزیستی خوزستان از امضای تفاهم نامه اجرای طرح "محلات اسلامی" و "مهرواره در محضر ولی نعمتان" میان این اداره کل و سازمان بسیج محلات استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۱۴۹۱
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

اجرای طرح‌های محلات اسلامی و مهرواره در محضر ولی نعمتان در خوزستان

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مهران کریمیان در نشست هم اندیشی با موضوع تفاهم نامه همکاری میان اداره کل بهزیستی خوزستان و سازمان بسیج محلات استان گفت: این تفاهم نامه به منظور اجرای طرح محلات اسلامی و مهرواره در محضر، ولی نعمتان باهدف همکاری‌های مشترک و جریان سازی کار‌های مردمی برای کاهش مشکلات مددجویان بهزیستی منعقد شده است.اجرای طرح‌های محلات اسلامی و مهرواره در محضر ولی نعمتان در خوزستان

 

وی اولویت کار سازمان بهزیستی را رفع معضل‌های اجتماعی و تقویت تشکل‌های مردمی برشمرد و افزود: همکاری مشترک تشکل‌های مردمی و نیرو‌های جهادی بدون شک بخش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

 

کریمیان با بیان اینکه باتوجه به گسترش آسیب‌ها در جامعه، بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند در کنترل و کاهش آن‌ها اثرگذار باشد و همکاری دیگر نهاد‌ها ضروری است، ادامه داد: در شهرستان‌های استان مراکز مثبت زندگی بهزیستی آماده همکاری با گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی فعال درحوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند.

 

حجت الاسلام هادی استاد، مسئول سازمان بسیج محلات خوزستان در این جلسه گفت: این سازمان برابر با توافق‌های انجام شده نسبت به پشتیبانی و همکاری با مراکز مثبت زندگی بهزیستی توجه ویژه‌ای دارد.

 

وی می‌گوید: فعالان جهادی محله‌ها مختلف نسبت به مسائل مددجویان بهزیستی توجه خواهند داشت تا از این طریق به کاهش بخشی از آسیب‌های اجتماعی موجود کمک کرد.

 

فعالیت طرح ملی مهرواره در محضر، ولی نعمتان، طرح مربوط به حل مسئله جامعه هدف سازمان بهزیستی از فروردین ماه امسال آغاز شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها