معاون اجرایی رئیس جمهور:

اتفاق خوبی در حوزه مسکن در استان زنجان رخ داده و جز استان‌های پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در کشور است

زنجان - معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: اتفاق خوبی در حوزه مسکن در استان زنجان رخ داده و طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان به بهترین شکل اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۶۰۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵

 

اتفاق خوبی در حوزه مسکن در استان زنجان رخ داده و جز  استان‌های پیشرو در اجرای نهضت ملی مسکن در کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ محسن منصوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان در جمع خبرنگاران، از اقدامات خوب انجام شده در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان قدردانی کرد و اظهار داشت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن در استان زنجان رخ داده است و به بهترین شکل طرح نهضت ملی مسکن در این استان انجام می‌شود و جز استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

وی بیان کرد: از اقدام بسیار خوب استان در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن ویژه تشکر می‌کنم چرا که کار‌ها به خوبی جلو می‌رود.

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: ۲۷ هزار نفر در این استان در طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند و ساخت ۱۷ هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده و در بحث مسکن روستایی هم کار‌های خوبی انجام گرفته و کار‌ها به خوبی جلو می‌رود.

منصوری، با اشاره به اینکه سایت ۶ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در شرق شهر زنجان در حال انجام است، تاکید کرد: پیشرفت فیزیکی در این پروژه‌ها بیش از ۴۵ درصد است و به کیفیت ساخت و ساز نیز توجه شده است.

وی با بیان اینکه از بهترین مواد و مصالح ساختمانی در این پروژه‌ها استفاده شده است، تصریح کرد: طراحی واحد‌های مسکونی بسیار خوب و مطلوب است و محل مناسبی برای  زندگی مردم خواهد بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور، با اشاره به اینکه کاستی‌هایی هم در بحث تامین مابقی تسهیلات و تامین زیر ساخت‌های پروژه‌های نهضت ملی مسکن وجود دارد، افزود: بنده از وزارت راه و شهرسازی، سازمان برنامه بودجه و وزارت نیرو و سایر ارگان‌های متولی پیگیر خواهم بود و در خصوص کمک نقدی هم نیاز باشد، اقداماتی انجام خواهیم داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار