خبرهای داغ:
ثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در شهرستان دزفول در پنج بخش «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه»تویط پایگاه ها و حوزه های بسیج صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۱۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در دزفول فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دزفول ازثبت نام سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سطح شهرستان دزفول خبر داد و گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی ، هدف از برگزاری این مسابقات را رونق آموزش‌های قرآنی از طریق برقراری کلاس‌های قرآنی در سطح مساجد ، حوزه و پایگاه‌های بسیج، ایجاد شور و نشاط و رقابت قرآنی، شناسایی و پرورش استعداد های قرآنی در بین بسیجیان و آحاد مردم برشمرد.

 

 سرهنگ پاسدار حکمت پور اظهار کرد: رشته‌های این دوره از مسابقات به گونه‌ای در نظر گرفته شده که عموم بسیجیان و آحاد مردم بتوانند در این مسابقات شرکت کنند و تلفیقی از آموزش و رقابت در این مسابقات در نظر گرفته شده است.

وی درباره بخش های این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در پنج بخش «آوایی انفرادی»، «آوایی گروهی»، «معارف»، «نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه» و در رشته ها و مقاطع سنی مختلف برگزار می‌شود.

 

وی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به مساجد ، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج محله خود به صورت حضوری و یا از طریق سایت مسابقات بصورت غیر حضوری اقدام به ثبت نام کنند.

 

لینک ثبت نام مسابقات قرآن و عترت بسیج:

http://event.quranbsj.ir

ارسال نظرات
پر بیننده ها