برگزاری مسابقات قرآن کریم ویزه کارمندان در زاهدان

نهمین دوره مسابقات قرآن کریم با حضور 29 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت، ترتیل،اذان، نهج‌البلاغه و مفاهیم برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۲۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان در آیین افتتاحیه نهمین دوره مسابقات قرآنی بیان کرد: امروز وظیفه همه ما علاوه بر حفظ و ترتیل قرآن این است که پیام های آسمانی قرآن را نیز ترویج داده و به آنها عمل کنیم.

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، با تاکید بر اینکه قرآن پرورش‌دهنده اخلاق است، گفت: باید قدر قرآن را بدانیم، قرآن تنها برای خواندن برای اموات و سر سفره عقد نیست، قرآن برنامه حیات‌بخش و برنامه جدی آسمانی است تا مردم با عمل به آن در ابعاد مختلف زندگی به سعادت دنیا و آخرت برسند.

 

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود طباطبایی در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآن قرآن گفت:روز قیامت به اذن خدا قرآن ناطق میشود واز افرادیکه قرآن نخواندند وبه آن عمل نکرده واز طاغوتها اطاعت کردند شکایت میکند.

 

وی ضمن تشریح آیات مربوط به خمس وحجاب ادامه داد:به کسانیکه در دنیا قرآن خوانده وبه آن عمل کرده اند، ندا میرسد اینجا هم ،قرآن بخوانید و پله پله بالا بروید.

وی ادامه داد: آیات الهی نور است و بهترین چراغ راه برای سعادت دنیا و آخرت است که ضرورت دارد خانواده ها به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

گفتنی است نفرات برتر استانی نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در هفته آخر مرداد ماه سال جاری در مرحله منطقه ای به رقابت خواهند پرداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار