برگزاری نشست جهاد تبیین در مدیریت شعب بانک توسعه و تعاون سیستان و بلوچستان

نشست جهاد تبیین با موضوع عفاف و حجاب با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناخت آن بطور صحیح در جامعه با کمک بسیج ادارات کل در دستگاههای اجرایی استان در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۳۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان؛ محمد حیدری جهانتیغی، مدیر شعب بانک توسعه و تعاون استان هدف از برگزاری این نشست را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و شناخت آن بطور صحیح در جامعه با کمک بسیج ادارات کل در دستگاههای اجرایی استان عنوان کرد و افزود : اهمیت جهاد تبیین بگونه ای است که می بایست در جلسات کاری ادارات زمانی را برای موضوعات مرتبط با آن با توجه به نقش آن بعنوان رسالت همگانی پیش بینی کرد.

حجت الاسلام منصور باقر بیک، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به آیات قران درخصوص عفاف و حجاب گفت: هفت آیه در قرآن کریم درخصوص عفاف و حجاب در جامعه اسلام و خانواده آمده است .

وی افزود: دشمن با برنامه ریزی در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده که یکی از آن بُعد مخالفت با دستاوردهای انقلاب از طریق بی حجابی و ترویج بی بندو باری در خانواده و جامعه است و این مسئله باعث به خطر افتادن امنیت جامعه خواد شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه گفت: یکی از راه های مطرح شده به جهت مبارزه با رسانه های غربی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، نقش و اهمیت این موضوع در تحکیم خانواده و جامعه، برگزاری نشست های جهاد تبیین است و برنامه هایی در این زمینه شامل: تربیت هنرمند و خانه های دین و زندگی مطرح و در حال اجراست .

باقر بیک با اشاره به خانه های دین و زندگی گفت : در حال حاضر در حاشیه شهر زاهدان با برپایی جلسات دین و زندگی در مراسم روضه خوانی مسئله اهمیت عفاف و حجاب نیز تفهیم و مطرح می شود.

سرهنگ پاسدار محمدرضاعنایت، فرمانده حوزه صاحب الزمان عج ادارات کل بسیج کارمندان استان با اشاره به فرهنگ سازی عفاف و حجاب به کمک دستگاههای اجرایی گفت: با برگزاری جلسات و نشست های مختلف با همکاری ادارات کل می توان فرهنگ عفاف و حجاب را به خانواده ها منتقل کرد.

وی با بیان اینکه اقدامات دستگاه های اجرایی یکی از دستاوردهای انقلاب به جهت رفع مشکلات و نیاز مردم بشمار می آید، افزود: لازم است با هماهنگی و همکاری دستگاههای اجرایی از طریق رسانه های جمعی بخصوص صدا و سیما اقدامات بانکها به جهت پرداخت تسهیلات و نقش آن در رشد تولید و اشتغال زایی در استان دیده شود و برای مردم نیز در قالب ساخت برنامه و غیره عنوان شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار