کرمی گفت: سازمان بسیج ادارات را یک ظرفیت برای مدیران دستگاه‌ها دانست تا بتوانند از این ظرفیت که در حوزه‌ها و با تخصص‌های مختلف در حال فعالیت است، بهره لازم را ببرند و ثمره آن هم شیرینی کام مردم باشد.
کد خبر: ۹۵۲۱۷۳۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان در راستای تحقق اهداف بسیج و رسالت بسیج کارمندان با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، استاندار سیستان و بلوچستان ، با تاکید بر اینکه باید اعتماد مردم را به نظام جلب کنیم، گفت: در این زمینه بسیج ادارات می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند و یکی از شیوه‌های این کار، حمایت و پشتیبانی آنان از اجرای قوانین در هر دستگاه اجرایی است.

محمد کرمی ادامه داد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که اگر دستگاهی دچار خطایی شد نباید آن را بزرگنمایی کنیم چرا که کل نظام را زیر سؤال می‌بریم، در حالیکه برای ارائه راهکار در این موارد می‌توانیم از ظرفیت بسیج ادارات بهره بگیریم چرا که این سازمان می‌تواند منشا اثر تحولات بسیاری در ادارات مختلف باشد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، همچنین سازمان بسیج ادارات را یک ظرفیت برای مدیران دستگاه‌ها دانست تا بتوانند از این ظرفیت که در حوزه‌ها و با تخصص‌های مختلف در حال فعالیت است، بهره لازم را ببرند و ثمره آن هم شیرینی کام مردم باشد.

ویدر پایان به برگزاری میزهای خدمت جهادی در مناطق محروم تإکید کرد و گفت:این امر مهم باید تقویت شود.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی، مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار، با بیان اینکه قانون به مثابه ریلی برای تمام حرکت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در کشورمان برای دستیابی به اهداف متعالی انقلاب اسلامی است، گفت: بسیج ادارات و کارمندان در تلاش است که تمام کارها و فعالیت‌ها بر روی این ریل انجام پذیرد.

نکویی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم باید برای آنها ملموس و بی‌منت باشد، اظهار داشت: میزهای خدمت جهادی با هدف رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باید با حضور مدیران کل استان و مسوولان دستگاه‌های اجرایی در مناطق محروم این استان ایجاد و تقویت شود.

در ادامه مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، مهم‌ترین ظرفیت کشور را داشتن نیروی انسانی مستعد، کارآمد، متعهد، با ایمان و مسلح به اعتقادات و ارزش‌های اسلامی دانست و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب بر این مسائل تاکید داشتند و در این راستا بحث طهارت اقتصادی را برای مدیران جامعه اسلامی مطرح فرمودند، که طهارت اقتصادی همانا شرط اساسی مشروعیت همه مسوولان نظام جمهوری اسلامی است.

سرهنگ پاسدار حسن نکویی ، همچنین بر لزوم آموزش مدیران، کارکنان و خانواده‌های آنان در حوزه‌های مختلف به ویژه در بحث فضای مجازی، سواد رسانه‌ای و گام‌های مدیریتی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: سازمان بسیج ادارات و کارمندان در کنار مدیران دستگاه‌ها و ادارات قرار دارد و این نهاد به عنوان یک بازوی توانمند در ادارات مختلف برای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و همچنین خدمات رسانی به مردم عمل می‌کند.

ارسال نظرات