خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه شهر رویان گفت: دشمنان با ایجاد جاذبه‌های کاذب و دروغین تلاش دارند نسل جوان و نوجوان ما را جذب و منحرف کنند که مواد مخدر از آن ابزار است.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۴۱
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

دشمنان با توطئه‌های مختلف سعی بر جذب جوانان دارندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام محمد تقی صلایی جلائی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رویان در مسجد جامع این شهر با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: دشمنان امروز با ایجاد جذابیت و اسم‌های خوب تلاش دارند نسل جوان و نوجوان ما را به مواد مخدر جذب و آن‌ها را از خدمت به کشور بازدارند.
او با تاکید بر اینکه باید خانواده‌ها مراقب باشند، افزود: مواد مخدر را امروز با نام‌های زیبایی همچون «گل» معرفی می‌کند و متاسفانه نسل جوان و نوجوان نیز جذب می‌شوند.
امام جمعه شهر رویان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه بر ویژگی‌های مهم قضات در رعایت عدالت در اسلام و غرب اشاره کرد و گفت: رعایت عدالت و انصاف و حقوق شهروندی سبب تمایز قضات ما با سایر قضات در جهان است و امیدواریم حق و حقیقت و عدالت در محاکمه بهتر از گذشته رعایت شود.
صلایی جلائی به ایام حج اشاره کرد و با بیان اینکه حج همایش بزرگ جهان اسلام است به بیانات امام راحل در این راستا اشاره و ایجاد وحدت بین امت اسلام تاکید کرد.
او یاد و خاطره شهدای حج و هفتم تیر را گرامی داشت و بر حرکت در مسیر شهدا تاکید نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها