خبرهای داغ:

حلقه صالحین ورزشی در سالن امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) از برگزاری حلقه صالحین ورزشی شهید ابراهیم هادی در سالن ورزشی امام خمینی (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۱۷۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، گشت محله محور بسیج با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) در محله کلان سرخه برگزار شد.

محمدرضا امامی فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) آماده سازی هیئت با هدف برپایی جشن به همت نوجوانان و جوانان بسیجی انجام و جشن باشکوهی همراه با سخنرانی و مداحی در پایگاه برپا شد.

او با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در برنامه های ورزشی افزود: فعالیت ورزشی در رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در رشته های مختلف فوتبال دستی، تیراندازی و والیبال در پایگاه و سالن ورزشی امام خمینی (ره) برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با اشاره به نصب بنر جدید پایگاه گفت: حلقه ورزشی شهید ابراهیم هادی با حضور بسیجیان در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و حلقه شهید بهشتی با موضوع زندیگینامه شهید چمران و پخش مستند در مورد شهید برگزار شد.

امامی بیان داشت: تفریح شبانه بیرون از پایگاه حلقه شهید ذوالفقاری همراه با برگزاری حلقه در پارک و تشکیل حلقه شهید ایمانی نسب با موضوع بیان فرازی از وصیت نامه شهید چمران و تعریف خاطره ای از شهید والامقام به مناسبت سالگرد شهادتش از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

او اضافه کرد: همچنین حلقه شهید ابراهیم هادی با موضوع کتاب‌خوانی شهید ابراهیم هادی و بیان حکمت هایی از نهج‌البلاغه، حلقه ی کتابخوانی با محوریت حکایت های خواندنی و محفل انس با قرآن کریم با حضور بسیجیان نونهال نیز با استقبال خوبی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار