خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) از سرکشی نظارتی فرمانده سپاه ناحیه سرخه از این پایگاه مقاومت همراه با دیگر برنامه های اجرایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۲۰۱۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سرکشی نظارتی از پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) سرخه در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) با حضور سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه و دیگر پاسداران و پایوران در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در این جلسه گزارشی از نحوه عملکرد و برنامه های اجرایی در پایگاه ارائه و هریک از معاونت های سپاه ناحیه نکات مورد نظر را عنوان کردند.

او با اشاره به برنامه های اجرایی در کانون کمیل بن زیاد در مسجد امام حسن مجتبی (ع) افزود: کلاس کتابخوانی در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار و گشت محله محور رضویون به همت کارگروه دفاعی امنیتی و شرکت بیش از ۱۵ نفر از بسیجیان در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برپا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به نزدیک شدن به دهه ولایت و امامت و مراسم های در پیش رو گفت: همه خیرین و کسانی که تمایل دارند می توانند با هر توان مالی در ثواب قربانی عید قربان سهیم و کمک های خود را به محمد حسن جلال تحویل یا به شماره کارت 5859831043427300 واریز نمایید.

جلال با اشاره به برپایی مداوم حلقات صالحین در دوران تابستان گفت: حلقه صالحین اعضای شورا، حلقه شهید محمد تقی فیض، حلقه شهید ادهم در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برپا شد.

او در ادامه اضافه کرد: اردوی ورزشی نیم روزه همراه با بازی های جذاب و شاد و صبحانه ویژه نونهالان و ورزش مفرح فوتسال در سالن ورزشی امام خمینی (ره) سرخه برگزار شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: حلقه صالحین شهید محمد تقی فیض در سالن ورزشی امام خمینی (ره) و کتاب یک ون شبهه در حلقه صالحین شهید علیرضا ابراهیمی در پایگاه تشکیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار