خبرهای داغ:
به مناسبت پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، مراسم جشنی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) همراه با سخنرانی و مدیحه سرایی برپا شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۵۳۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت سالروز پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) به همت گروه فرهنگی و جهادی پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم جشنی با حضور مادران بسیجی به همراه دختران نوجوان و جوان برگزار شد.

صغری ابراهیمی جانشین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نخستین روز از آخرین ماه سال قمری با پیوندی آسمانی آغاز می شود، یکم ذی الحجه یادآور روزی در تاریخ اسلام است که بانوی دو عالم در سن 9 سالگی ولایت علی ابن ابیطالب (ع) را بر خود قبول کرده است.

او افزود: سالگرد ازدواج این دو نور عالم رخداد عظیمی است که به تعبیر امام خمینی (ره) اشاعه نور این خانواده عالم را روشن کرده است. از این روی اول ذی الحجه مصادف با سالگرد ازدواج حضرت زهرا (س) و حضرت امیرالمونین (ع) روز مبارکی است که بیشترین زوج های جوان پیوند خودشان را در این روز رقم می زنند. بر این اساس ما نیز برخود دانستیم که این سالگرد را جشن بگیریم و به جوانان یاد آوری کنیم که ازدواج های ساده پایدارتر خواهند بود.

گفتنی است این جشن با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد کارشناس مسائل دینی با محوریت بیان فضائل این پیوند آسمانی و آثار و برکات آن و در ادامه به شعرخوانی و مدیحه‌سرایی برگزار شد.

همچنین دکلمه خوانی کودکان توسط گروه سرود حلقه شهید رضا جامی از دیگر بخش های این برنامه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها