خبرهای داغ:
به مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم برای دوازدهمین سال طرح ضیافت علوی با هدف تهیه و توزیع چهارده هزار غذای متبرک در اهواز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۱۰
|
۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، دبیر طرح ضیافت علوی اهواز، گفت: با توجه به تأکیدات ائمه معصوم (ع) بر اطعام در عید بزرگ غدیر خم برای دوازدهمین سال طرح ضیافت علوی در اهواز برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه نه تنها این طرح در اهواز تبدیل به الگویی برای دیگر شهر‌های کشور شده است، گفت: علاوه بر اینکه امسال همکاری مسجد الغدیر اهواز و هیئت روضة الزهرا (س) این طرح با پخت ۱۴ هزار پرس غذای گرم در بلوار جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد، پیش‌بینی می‌کنیم در سطح استان خوزستان عدد پخت غذای متبرک به یک میلیون پرس نیز برسد.

 

هلالی‌مجد ادامه داد: همچنین در شب عید بزرگ غدیر خم مراسم جشن بزرگداشت این مناسبت بزرگ از ساعت ۲۱ در حد فاصل زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی و پل پنجم به همراه پخت غذا و فعالیت آشپز‌ها برگزار می‌شود.

 

دبیر طرح ضیافت علوی اهواز در پایان گفت: از صبح روز عید غدیر خم کار توزیع این غذای متبرک در میان آسایشگاه‌ها، مراکز خیریه، نیازمندان و ... آغاز می‌شود و بخشی از این غذای متبرک نیز بین مؤمنین حاضر در نماز جمعه نیز توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها