زنجان - به مناسبت دهه امامت و ولایت، جشنواره خیابانی بزرگ غدیر و طرح مردمی "یک کار خیر فقط به عشق علی (ع)" به منظور ارائه خدمات رایگان به مردم در حسینیه اعظم زنجان اجرا می شود.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۶۵
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

طرح یک کار خیر«فقط به عشق علی(ع)» در حسینیه اعظم زنجان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛در آستانه دهه امامت و ولایت و عید غدیر برنامه ریزی برای برگزاری جشن های مردمی در مساجد و بقاع متبرکه زنجان آغاز شده است.

به همین منظور جشنواره خیابانی بزرگ غدیر برای اولین بار در زنجان روزهای پنج شنبه و جمعه 15 و 16 تیرماه از ساعت 17 تا 23 در صحن مسجد حسینیه اعظم اجرا می شود.

در حاشیه این برنامه طرح یک کار خیر فقط به عشق علی(ع) با مشارکت گروه های مردمی و ارائه خدمت رایگان به مردم توسط گروه های متخصص در رشته های مختلف اجرا خواهد شد.

ثبت نام برای تمام اشخاص و گروههای مردمی آزاد است و افراد می توانند در غرفه هایی که در اختیار آنان قرار می گیرد خدماتی همچون پذیرایی و اطعام صلواتی، ویزیت و مشاوره صلواتی ارائه دهند همچنین غرفه‌های فرهنگی هنری مخصوص کودک و بزرگسال نیز دایر خواهد بود.

علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به روابط عمومی مسجد حسینیه اعظم به صورت حضوری مراجعه و یا با شماره ۰۹۱۲۶۴۱۴۳۹۹ تماس بگیرید.

به دلیل محدود بودن غرفه ها اولویت با ثبت نام های زودتر و خدمات ارزنده تر می باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار