قاضی‌زاده هاشمی: سازمان نفاق در ابتدای انقلاب و حتی پیش از آن برای خود وجهه‌ ای داشت و دست به ترور مستشاران آمریکایی زد اما سال های بعد چهره خود را تغییر داد و از استکبار جهانی پول می‌ گرفت و ترور می‌کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۷۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ؛ «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای حقوقدان شهر تهران که در مجتمع فرهنگی سیزده آبان (لانه جاسوسی آمریکا) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: فضیلت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

سازمان نفاق در ابتدای انقلاب و حتی پیش از آن برای خود وجهه‌ ای داشت

قاضی زاده هاشمی با بیان اينکه شهدای ما از همه اقشار، صنوف و طبقات اجتماعی جامعه هستند، ادامه داد: شهدا مسیر درست را به ما نشان می دهند و رفتار و عمل آنها برای همه ما درس است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: شهید بهشتی از بزرگترین شخصیت‌هایی است که در ابتدای انقلاب مورد تعرض قرار می‌گرفت و هزاران بار پیش از آن مورد ترور فیزیکی قرار گرفته بود و به همین خاطر بسیاری از انقلابیون و روحانیون هم نسبت به ایشان ذهنیت منفی پیدا کرده بودند.

وی تاکید کرد: منافقین یکی از بزرگترین سدهای پیش روی خود را که همواره روشنگری می کرد و در مقابل آنها می ایستاد، شهید بهشتی می‌دانستند و با تلاش می خواستند اثرگذاری این شخصیت را از بین ببرند، اما بدلیل اینکه تلاش‌هایشان بی اثر شد و مردم آنها را شناختند و از صحنه سیاست کنار گذاشتند دست به سلاح بردند و قیام های مسلحانه را به راه انداختند و شهید بهشتی را حذف فیزیکی کردند.

 

سازمان نفاق در ابتدای انقلاب و حتی پیش از آن برای خود وجهه‌ ای داشت

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: سازمان نفاق در ابتدای انقلاب و حتی پیش از آن برای خود وجهه‌ ای داشت و دست به ترور مستشاران آمریکایی زد اما سال های بعد چهره خود را تغییر داد و از استکبار جهانی پول می‌ گرفت و ترور می‌کرد که اخیراً هم اسنادی به دست ما رسیده که نشان می دهد منافقین با داعش هم در عراق و سوریه همکاری می‌کردند.

وی در ادامه به سرنوشت شاگردان امام راحل(ره) اشاره کرد و گفت: شاگردان امام (ره) از ابتدا نیامده بودند که حکومت تشکیل دهند بلکه می خواستند به وظیفه بندگی خود در برابر خدا عمل کنند؛ همچنین پیروزی انقلاب هم برای آنها قابل پیش بینی نبود ولی خداوند پیروزی را به آنها عطا کرد لذا حیات و ممات برای آنها علی السویه بود و شهادت را پاداش می دانستند و از آن استقبال می کردند.

قاضی زاده هاشمی شجاع بودن از از ویژگی های شاگردان امام خمینی(ره) برشمرد و گفت: شهید بهشتی از استکبار داخلی و خارجی نمی ترسید. این شخصیت سالها در آلمان زندگی می کرد و سپس وارد کشوری شد که تازه انقلاب کرده بود با این حال می گفت آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر تازه آمریکا در آن زمان اقتدار و هیمنه بیشتری داشت و در این سالها قدرت آمریکا افول کرده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه سومین عامل پیروزی شاگردان امام راحل(ره) توکل به خدا بود، اضافه کرد: به حسب ظاهر در پاییز سال گذشته دشمنان فکر می کردند کار را تمام کرده اند از طرفی در دل برخی از علاقمندان به انقلاب و نظام هم خالی شده بود، این گونه می شود باید به وعده های خدا اعتماد کنیم و در کمتر از ۶ ماه می بینیم که چه توفیقاتی در داخل و خارج کسب کردیم. رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و نظام اسلامی در اوج اقتدار هستند و دشمنان دچار درماندگی شده اند چون دستان آنها به خون اولیاء الله آلوده شده بود.

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: ملت ایران نشان دادند در پیروی از شهدا کم نگذاشتند و کف های روی آب می آیند و می روند و اینها اصل ملت ایران نیستند.

ارسال نظرات