رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

شعار همه با هم برای احصاء مشکلات اجرایی شده است/جوانان انقلابی فعال رسانه ای مبلغ جهاد تبین هستند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هر وقت مکتب امام خمینی (ره) را جدی گرفتیم، فتوحاتی را شاهد بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۵۲۲۲۸۷
|
۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در همایش بزرگ مسیر جهاد که به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد، افزود: دقت در توفیقات نهضت اسلامی و یا بی توفیقی هایی که با آن در این مسیر مواجه شده ایم، سخت نیست که متوجه شویم، رمز موفقیت جایی بوده که مکتب امام خمینی(ره)را جدی گرفتیم‌ و توجه به تعلیمات امام گره های بزرگ را باز کرده و به سمت موفقیت پیش رفتیم، هر‌ زمان که از مکتب امام راحل(ره) فاصله گرفتیم، از توفیقات هم دور شدیم.

وی با این اینکه هر زمان حرکتی به اراده ی مؤمنان پیوند خورد و هرزمانی که مردم باهم برسر یک موضوع تصمیمی جدی گرفتند، توانستند گره های بزرگ را باز کنند و اتفاقات بزرگی رقم بزنند، ابراز کرد: در تمام نهادهایی که به تدبیر امام راحل(ره) تشکیل شده، کلید واژه همه با هم، را مشاهده می کنیم، که نشان از اهمیت این موضوع که همه ظرفیت ها را پای کار می آوریم، دارد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: نمونه ای از این نهادها جهاد سازندگی با شعار "همه با هم جهادسازندگی"و یا نهضت سواد آموزی با شعار "همه با هم نهضت سواد آموزی" بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تبلیغ در انحصار روحانیت نیست، گفت: چه کسی گفته است معلم و مداح مُبلّغ دین نیست، درصورتی که هنرمند دغدغه مند مکتبی و جوان فعال رسانه ای نیز مُبلّغ اسلام است.

حجت‌الاسلام قمی با بیان اینکه باید اتفاق بزرگی در تبیین بیافتد و راهی باز شود تا اراده مردم به هم پیوند بخورد، خاطر نشان کرد: جهاد امروز جهاد تبیین است، که در نگاه اول حس می کنیم از حریفمان با این حجم رسانه ها، پلتفرم ها( سکوها) و توان رزمی که دارند، بسیار عقب هستیم و در محاصره تبلیغاتی دشمن قرار گرفتیم، در این محاصره یک تکلیف جدید به دوش ما آمده است، رساندن پیام ناب اسلام که کمتر به گوش جوانان و نوجوانان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمامی دستگاه ها باید  در این عرصه بدون اینکه به دنبال دیده شدن نام خود باشند، فعالیت کنند، تا زمینه ای برای گره خوردن اراده ی مردم فراهم شود و با این اراده کارهای بزرگی انجام می شود، به ویژه در استان البرز با کمبود زیر ساخت های مختلفی مواجه هستیم.

 

همایش بزرگ استانی به مناسب سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

همایش بزرگ استانی به مناسب سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

همایش بزرگ استانی به مناسب سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

همایش بزرگ استانی به مناسب سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

همایش بزرگ استانی به مناسب سالروز تاسیس تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار