در اقدامی خیرخواهانه با نیت کمک به بهزیستی و هیات ابوالفضلی صورت گرفت؛
رئیس اداره بهزیستی رشتخوار گفت: خیر نیکوکار روستای علی‌آباد دامن رشتخوار در اقدامی خیرخواهانه تعداد ۵۴۰ اصله نهال مسمر پسته با نیت کمک به مخارج افراد تحت پوشش بهزیستی و کمک به هیات ابوالفضلی روستا اهدا کرد.
کد خبر: ۹۵۲۲۳۶۵
|
۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از رشتخوار، علی راسخی با اعلام این خبر اظهارکرد: محمد عربی خیر نیکوکار روستای علی آباد دامن رشتخوار در اقدامی خیرخواهانه تعداد ۵۴۰ اصله نهال مثمر پسته جهت کمک به مخارج افراد تحت پوشش بهزیستی و کمک به هییت ابوالفضلی روستا اهدا کرد.

 رئیس اداره بهزیستی رشتخوار در ادامه افزود: از این تعداد نهال پسته تعداد ۲۶۰ نهال با نیت کمک به مخارج مددجویان بهزیستی رشتخوار، و تعداد ۲۶۰ نهال با نیت کمک به هییت ابوالفضلی روستا اهدا شده است.

راسخی در ادامه با تقدیر از این اقدام خیر نیک اندیش، یادآور شد: کلیه امورات این باغ تا زمان حیات خیر را خود این خیر گرانقدر تقبل کرده و درآمد حاصله در دو بخش هزینه خواهد شد.

گفتنی است در پایان از اقدام این خیر نیک اندیش با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهی انتظامی، روحانی و مسئولان روستا و دیگر مسئولان و مردم با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

اهدای باغ پسته توسط خیر روستای علی‌آباد دامن رشتخوار/ از این خیر نیک اندیش تجلیل شد + عکس
اهدای باغ پسته توسط خیر روستای علی‌آباد دامن رشتخوار/ از این خیر نیک اندیش تجلیل شد + عکس

ارسال نظرات
پر بیننده ها